Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد گفت: طی تفاهم نامه‌ای که بین شرکت نوسازی عباس آباد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امضا شد، خانه شعر و ادبیات به این شرکت استرداد شد. به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سیدمحمد حسین حجازی با اشاره به اینکه سال گذشته به دستور شهردار وقت تهران خانه شعر و ادبیات به سازمان فرهنگی هنری واگذار شده بود، اظهار داشت: خانه شعر و ادبیات یکی از قطعات پازل باغ هنر است که در قطعه ۲ اراضی بوده و این خانه با دارا بودن ظرفیت لازم باید تبدیل به پاتوقی برای شاعران پیشکسوت و نویسندگان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با برنامه ریزی‌های به عمل آمده امیدواریم خانه شعر محلی برای برگزاری نشست‌های گوناگون شعرا و نویسندگان پیشکسوت و مرجع و همچنین نویسندگان جوان، محفل‌های ادبی و انجمن‌های شعر و ترانه و کادر سازی در حوزه شعر و ادبیات کشور شود.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد تصریح کرد: فعالیت این مرکز به صورت جدی از تابستان امسال آغاز می‌شود.

حجازی با تاکید بر نهضت باز پس گیری و مدیریت واحد اراضی عباس آباد گفت: یکی از موضوعاتی که اهتمام جدی و ویژه‌ای را می‌طلبد و در دوره فعلی و البته با حمایت شورای شهر تهران آن را پیگیری می‌کنیم، نهضت باز پس گیری و مدیریت یکپارچه اراضی است.

وی ادامه داد: معتقدیم با مدیریت واحد اراضی، شهروندان تهرانی و سایر هم میهنان می‌توانند از خدمات فرهنگی، هنری و گردشگری با انسجام مطلوب و بهتر بهره‌مند شوند.

مدیرعامل نوسازی عباس آباد اظهار امیدواری کرد با اتمام پروژه‌های در حال اتمام، ظرفیت‌های جدید و مطلوبی به سرانه فرهنگی، هنری و گردشگری شهر تهران افزوده و منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد به قطب هنری پایتخت مبدل شود.

گفتنی است؛ خانه شعر پس از تفاهم بین شرکت نوسازی عباس آباد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ۲۸ خرداد رسماً تحویل این شرکت شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت نوسازی اراضی عباس آباد شهرداری تهران خانه شعر و ادبیات اراضی عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین

در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان، پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آنها به پایان رسید.

از مجموع هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • نوسازی مرجعیت
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ساخت ۱۵۰ هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | ۵۵۰۰ خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد