Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا-عضو شوراي مرکزي فراکسيون نمايندگان ولايي مجلس گفت: امروز روز همدلي، اتحاد و انسجام است و طبق بيانات رهبر معظم انقلاب هر گونه تضعيف دولت حرام است و ما بايد با اتحاد و همدلي پشتيبان دولت باشيم.

ابوالفضل حسن بيگي روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلماني ايرنا اظهار داشت: در طي 40 سال گذشته براي ملت ايران هويدا و آشکار شده که بيگانگان همواره به دنبال دو هدف تجزيه جمهوري اسلامي و ساقط کردن نظام اسلامي بودند و در اين راستا از هيچ کوششي دريغ نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده مردم دامغان در مجلس افزود: آمريکايي ها از گذشته معتقد بودند که حضور و وجود ايران امکان ادامه حيات براي آمريکايي ها در خاورميانه را فراهم نمي کند از اين رو همواره با برخوردهاي خصمانه خود و اقدامات براندازانه تلاش کردند نظام اسلامي را از بين ببرند.
حسن بيگي ادامه داد: با هوشياري ملت و درايت شخص امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب اين امکان براي دشمنان به وجود نيامد، آنان تلاش کردند جنگ، کودتا و اغتشاشات و هزاران توطئه را در طول اين سال ها به مردم ايران تحميل کنند ولي در همه زمينه ها شکست خوردند و به اهداف خود نرسيدند نهايتا نتانياهو زماني که اسرائيل را در خطر ديد به سازمان ملل رفت و از آنان خواست مانع رسيدن ايران به اهداف هسته اي شوند و اعلام کرد که اگر ايران به اهداف هسته اي خود برسد اسرائيل نابود مي شود.
وي تاکيد کرد: در ادامه آنان با کمک اوباما موضوع برجام را مطرح کردند و تصورشان اين بود که با برجام مي توانند بر جمهوري اسلامي ايران پيروز شوند ولي نهايتا در برجام هم متوجه شدند که ايران به پيروزي رسيده و اهدافشان محقق نشده است از اين رو از برجام خارج شدند.
اين عضو کميسيون امنيت ملي مجلس گفت: آمريکايي ها در برجام احساس کردند که منزوي شدند، پس از برجام خارج شدند، زيرا نمي خواستند برجام به نفع ايران باشد.
حسنن بيگي ادامه داد: ترامپ به اين جمع بندي رسيده هر اقدامي که آمريکا در اين سال ها انجام داده به نفع ايران بوده لذا توطئه جديدي ايجاد کرده که يکي از اين توطئه ها اختلاف بين قواست، دوم اين که با فشار قيمت ارز مي خواهند مردم را ناراضي کنند، هدف سوم اين که تلاش دارند جريان دو قطبي در خاورميانه به سرکردگي عربستان به وجود آورند.
وي تصريح کرد: امروز مزدوران داخلي در دو جبهه خرابکاري مي کنند، با جنگ رواني به دنبال تضعيف دولت هستند و مي خواهند شکاف بين دولت، مجلس و قوه قضاييه و مردم ايجاد کنند، دولت با تمام وجود وارد صحنه شده و تلاش خود را کرده است.
وي ادامه داد: بيگانگان تلاش کردند قيمت ارز را به10 هزار تومان برساند ولي اقدامات دولت از جمله دو نرخي کردن نرخ ارز مانع اين اقدامات آنان شد.
حسن بيگي گفت: امروز روزي نيست که بخواهيم جنگ احزاب به راه بيندازيم، آمريکا امروز به دنبال جنگ اقتصادي با ايران است. آنان به دليل آن که نتوانستند در هشت سال جنگ تحميلي و داعش پيروز شوند امروز به جنگ اقتصادي روي آورده اند.
وي با تاکيد بر اين که امروز نياز به وحدت همه جانبه در کشور داريم ، گفت: امروز روز مقابله حزبي جريانات داخلي نيست . طبق بيانات رهبر معظم انقلاب، سران سه قوه، جلسات مشترک را براي حل مشکلات اقتصادي تشکيل داده اند، بايد با اتحاد و همدلي پشتيبان دولت باشيم و راه سياست خصمانه عليه دولت را ببنديم، هر نوع تضعيف دولت بر اساس تاکيدات رهبري حرام است زيرا امروز روز همدلي، وحدت و همگرايي و با سياست هاي خصمانه آمريکاست.
به گزارش ايرنا، محمد جواد ظريف وزير امور خارجه روز گذشته در جمع نمايندگان اتاق بازرگاني ايران گفت: هدف دشمن نه نظام جمهوري اسلامي و نه دولت روحاني، بلکه ايران است. اين ايران است که مانع بعضي اهداف و تمايلات است . مي خواهند ايران را نابود کنند.
وي اظهار داشت: ما در ايران از اصولگرا و اصلاح طلب، بي خط، مخالف جمهوري اسلامي و مخالف دولت، همه در يک کشتي نشسته ايم.
وزير امور خارجه اضافه کرد: خيال نکنيم اگر روحاني رفت يک اصولگرا موفق مي شود و خيال نکنند بعضي ها اگر جمهوري اسلامي رفت آنها مي آيند.
ظريف تصريح کرد: امروز ايران با اين وضعيت جغرافيايي و موجوديت عظيم و پرافتخار تاريخي و با اين مردم، توانمندي و ذخاير و آينده درخشان هدف است و ما همه با هم اين هدف را ناکام مي کنيم.
سيام**9121**1553
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

دیگر خبرها

  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • بیانات مهم رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • فیلم| حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با کارگران!
  • ببینید | بیانات رهبر انقلاب درباره تسلیحات ایران
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | بخش‌هایی از هم‌خوانی جمعی از کارگران در ابتدای دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز