Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-02@04:55:36 GMT

ضرورت تزریق نشاط عمومی و غرور ملی به جامعه

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۱۱۸۱

به گزارش وانانیوز، 

امیررضا خادم در مراسم تودیع و معرفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: امروزه مشکلات اقتصادی در کشور داریم که بخشی بدلیل سوء مدیریتهای داخلی و بخشی نیز بواسطه فشارهای بیرونی است و همین باعث شده مردم ما با تنگناهای گوناگونی مواجه باشند. در این بین حوزه ورزش و حوزه هنر می تواند حال جامعه را خوب کند و موجب شود مردم حس خوبی داشته باشند

وی افزود: در جریان مسابقات فوتبال جام جهانی و بواسطه بازیهای خوب تیم فوتبال کشورمان نیز دیدیم که مردم ما حس خوبی پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین یکی از وظایف ما تزریق نشاط عمومی و غرور ملی به جامعه است.

وی به لزوم ورود جدی تر بخش خصوصی به حوزه ورزش نیز اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت های ماده ۲۷ و ماده ۶ می توانیم  پروژه های ورزشی را با کمک بخش خصوصی سامان دهیم.

خادم با تاکید بر لزوم حمایت جدی از ورزش بانوان، گفت: در عرصه ورزش بانوان با کمترین حمایت بیشترین بهره را برده ایم و در بازیهایی آسیایی پیش رو نیز قطعا بانوان ورزشکار ما خواهند درخشید. ورزش بانوان یک ظرفیت جدی است که باید از آن بهتر استفاده کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در حوزه جوانان نیز سمن های توانمندی در استانها فعالیت می کنند که افزایش کمی و کیفی آنها مورد تاکید است.

خادم در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه پست و مقام برای کسی نمانده، گفت: مهم این است که از عملکردمان در دوران مسئولیتمان حس خوبی داشته باشیم.

وی افزود: آقای حسینی(مدیرکل پیشین ورزش و جوانان کرمانشاه) در دوران مسئولیتش با تمام توان تلاش کرد. آقای رحیمی(مدیرکل جدید ورزش و جوانان کرمانشاه) هم فردی بومی استان و از بدنه ورزش و جوانان است که همه باید کمک کنیم کارنامه قابل قبولی داشته باشد.


انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: کرمانشاه نشاط اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موارد عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان، برخورد ناشایست گروهی از تماشاگران منتسب به تیم میهمان با هواداران مستقر در جایگاه زنان بود.

درویش در این خصوص می‌گوید: البته همه جای دنیا این محکوم است. آنها چه قدرتی دارند که میهمان هستند و میزبان را مورد حرف‌های رکیک قرار می‌دهند؟

وی افزود: من از مسئولان امنیتی هم پرسیدم و فهمیدم اولین نارنجک از سوی هواداران آنها بود. امیدوارم یک فضایی ایجاد شود که حداقل احترام را فراموش نکنیم. فضای ورزش همیشه جایی است که احترام خط مقدم است.

دیگر خبرها

  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود