Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در پاسخ به سئوالات مکرر خبرنگاران درباره نتایج نشست روز گذشته سران اتحادیه اروپا در بروکسل اعلام کرد: از توافق کشورهای عضو درباره لزوم گسترش مشارکت با کشورهای غیر عضو و مراکز اصلی ایجاد مهاجرت به اروپا حمایت می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه افزود: البته باید به این نکته نیز توجه داشت که این امر نیازمند افزایش منابع و اعتبارات کافی نیز می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید با افزایش منابع اعتباری، پروژه های مربوط به توسعه در کشورهای مهاجرساز را گسترش داد تا از خیل عظیم مهاجران به سمت اروپا جلوگیری شود.

این در حالیست که در نشست روز یکشنبه بروکسل سران ۱۶ کشور عضو اتحادیه اروپا نیز حضور داشتند.

همزمان با برگزاری این نشست غیررسمی کشورهای ایتالیا و مالت اعلام کردند که از پذیرش کشتی «لایف لاین» که حامل گروهی از پناهجویان است خودداری می کنند.

در همین رابطه رهبران فرانسه و آلمان روز یکشنبه خواستار دستیابی به توافق های چند جانبه بین شماری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مورد پذیرش پناهجویان شده بودند.

کد خبر 4330455

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اروپا فدریکا موگرینی مهاجران ایالات متحده آمریکا سوریه رژیم صهیونیستی جنگ 2015 یمن دونالد ترامپ ترکیه عربستان سعودی روسیه فلسطین عراق الحدیده ایران کره شمالی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، دنیله ده‌روسی که پس از نتایج ضعیف ژوزه مورینیو جانشین او در جالوروسی شد و دوباره در یک کسوت جدید به تیم محبوب خود بازگشت، در طول دوران کوتاه مدت حضورش روی نیمکت آ. اس. رم عملکرد درخشانی داشت و احتمال دارد امشب صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا را هم تجربه کند که این نمایش منجر به ادامه همکاری طرفین شد.

باشگاه رم که از نتایج ده‌روسی رضایت داشته و همراه با این سرمربی شرایط نسبتا خوبی در رقابت‌های سری آ ایتالیا به دست آورده و شانس حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا را دارد، تصمیم به ادامه همکاری با این سرمربی گرفت.

مدیران باشگاه رم با دنیله ده‌روسی برای ادامه همکاری پس از پایان فصل به توافق نهایی رسیده‌اند و به زودی جزئیات قرارداد جدیدشان را منتشر می‌کنند که این خبر در خروجی رسانه رسمی این باشگاه نیز اعلام شده است.

ده‌روسی در 11 مسابقه سری آ ایتالیا هشت پیروزی، دو مساوی و تنها یک شکست مقابل تیم صدرنشین اینتر داشته که آمار خوبی برای او به حساب می‌آید و در حال حاضر هم تیمش با یک بازی کمتر و کسب 55 امتیاز در رتبه پنجم جدول این رقابت‌ها قرار گرفته و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

تیم فوتبال رم با هدایت ده‌روسی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا موفق به شکست فاینورد در ضربات پنالتی شد و در دور یک‌هشتم نیز پیروزی پُر گل 4 بر صفر و شکست یک بر صفر برابر برایتون انگلیس داشت ولی در نهایت صعود کرد.

جالوروسی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز در زمین آ. ث. میلان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد و امیدوار است امشب نیز امیدوار است با تدابیر ده‌روسی در مسابقه برگشت هم نمایش خوبی داشته باشد و یک قدم دیگر به فینال نزدیک شود.

ادامه همکاری باشگاه رم با ده‌روسی می‌تواند خبر خوشی هم برای سردار آزمون که اکنون حضور قرضی در جالوروسی دارد هم باشد؛ چراکه این سرمربی به ستاره ایرانی خود اعتقاد پیدا کرده و پس از حضورش در این تیم دو بار او را به ترکیب رسانده است.

دیگر خبرها

  • نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • هشت پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است