Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بازيکن مدنظر سرمربي پرسپوليس امروز جلسه خصوصي با او انجام داد.
به گزارش خبرگزاري فارس، ضيافت ناهار بازيکنان و مديران باشگاه پرسپوليس امروز با حضور سروش رفيعي برگزار شد.
رفيعي بازيکني است که برانکو علاقمند به حضور او در پرسپوليس است و مذاکراتي هم در اين باره انجام شده است.
رفيعي امروز به زبان انگليسي و بدون حضور مترجم دقايقي به صورت خصوصي با برانکو به صحبت پرداخت و سپس دقايقي هم به صورت خصوصي با حميدرضا گرشاسبي سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نظر مي‌رسد با مذاکرات انجام شده، پرسپوليسي شدن رفيعي محتمل‌تر از هر زمان ديگري خواهد بود.
انتهاي پيام/ ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بیانیه نویسی هیچ کمکی به باشگاه نمی‌کند و فقط تیم را به حاشیه می‌برد و به نظر من الان باید پرسپولیس به دنبال قهرمانی باشد تا بیانیه‌نویسی‌های متعدد برای تیم‌های دیگر.

به گزارش مشرق، محمود کلهر در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که پرسپولیس در حضور هواداران توانست به ۳ امتیاز برسد. به نظر من تیم در نیم فصل دوم نحوه بازی کردنش را تغییر داده است و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. بازیکن‌های که به ما اضافه شدند خیلی به پرسپولیس کمک کردند و الان هم بهترین خط حمله را داریم. شک ندارم پرسپولیس با این بازیکنان به قهرمانی می‌رسد.

وی در مورد بیانیه نویسی‌های سرخابی‌های پایتخت گفت:‌ نمی‌دانم چرا همه بیانیه می‌نویسند این کار اصلا در شان فوتبال ایران نیست و ما اگر در فوتبال قانون‌مند باشیم دیگر شاهد بیانیه‌نویسی‌های متعدد از سوی باشگاه‌ها نیستیم. بیانیه نویسی هیچ کمکی به باشگاه نمی‌کند و فقط تیم را به حاشیه می‌برد و به نظر من الان باید پرسپولیس به دنبال قهرمانی باشد تا بیانیه‌نویسی‌های متعدد برای تیم‌های دیگر و امیدوارم دیگر شاهد چنین موضوعات نباشیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تمدید قراردادهای بازیکنان، یادآور شد: یکی از مشکلات اساسی این است که هنوز مدیریت باشگاه کاری برای تمدید قرارداد انجام نداده است. شک نکنید اگر بازیکنان اصلی از تیم بروند پرسپولیس ضربه خواهد خورد. امیدوارم باشگاه زودتر به فکر تمدید باشد چون این بازیکنان بهترین هستند و هواداران هم خوشحال می‌شوند که این بازیکنان در پرسپولیس بمانند.

کلهر در خصوص عملکرد امیررضا رفیعی، خاطرنشان کرد: خوشحالم اوسمار به بازیکنان جوان اعتماد می‌کند و می‌گذارد بازیکنان بازی کنند. قطعا رفیعی خیلی جای پیشرفت دارد و امیدوارم تا بازگشت علیرضا بیرانوند بتواند دروازه را به خوبی بیمه کند. به نظر من رفیعی هنوز دروازه‌بان کاملی نیست اما در کنار بیرانوند می‌تواند تجربیات کافی را به دست آورد.

وی درباره بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان، تصریح کرد: ما باید از تیم‌های قعر جدولی لیگ بترسیم چون همه توانشان را در بازی‌های آخر می‌گذارند تا سقوط نکنند. به نظر من باید پرسپولیس در این بازی با تمام توانش وارد زمین مسابقه شود تا بتواند ۳ امتیاز را کسب کند. امیدوارم در این بازی بتوانیم به ۳ امتیاز خارج از خانه برسیم که استرسی در مورد قهرمانی نداشته باشیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • دختر سروش رفیعی مهمان تمرین پرسپولیس شد (+عکس)
  • دختر سروش رفیعی، میهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ روزمو ساختی بابا! + عکس
  • این دختر مهمان ویژه تمرین پرسپولیس بود |‌ تصاویر
  • (عکس) شیطنت‌های دختر سروش رفیعی در تمرین پرسپولیس
  • سروش رفیعی: چه مهمونی، روزمو ساختی!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • فرار سروش رفیعی از دو اخراج متوالی!
  • فرار سروش از دو اخراج متوالی!
  • صبر یحیی لبریز شد؛ احتمال شکایت مربی محبوب از پرسپولیس