Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:48:56 GMT

کشف جمجمه انسان در ارتفاعات بی‌بی شهربانو

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۱۴۶۱

کشف جمجمه انسان در ارتفاعات بی‌بی شهربانو

استخوان‌های جمجمه یک انسان در غاری واقع در ارتفاعات بی‌بی شهربانو کشف شد.

خبرگزاری تسنیم: ساعت ۱۲:۳۵ روز گذشته مأموران کلانتری ۱۶۹ مشیریه در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند استخوان‌های جمجمه انسانی در ارتفاعات بی‌بی شهربانو کشف شده است.

بنابر اظهارات مأموران دو مرد جوان برای کوهنوری به ارتفاعات بی‌بی شهربانو و داخل یک غار رفته در و در آنجا با استخوان‌های جمجمه‌ای مواجه شده و پلیس را در جریان گذاشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

دقایقی بعد از اعلام این خبر تیم جنایی در محل کشف جمجمه حاضر شد و در بررسی اولیه اعلام کرد که حدود پنج سال از مرگ متوفی می‌گذرد.

در نهایت جمجمه کشف شده برای بررسی و انجام آزمایشات لازم با دستور بازپرس امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003VNc

منبع: فردا

کلیدواژه: کشف جمجمه انسان بی بی شهربانو مشیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرامت‌الله برومندی عصر یکشنبه با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق‌شدگی ۲ پسر در رودخانه‌ای حوالی روستای کورش‌آباد، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد ۲ پسر ۱۸ و ۲۵ ساله در حال عبور از رودخانه بوده‌اند که به علت جریان شدید آب غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی فراشبند به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخرهای کشاورزی و سدها حریم امنی برای شنا، تفریح و گذر نیست و نوجوانان می‌بایست به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن استفاده کنند.

کد خبر 6097583

دیگر خبرها

  • مصرف این چهار مکمل را بعد از ۴۰ سالگی جدی بگیرید
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • مصرف این خوراکی‌ها برای تقویت استخوان واجب است
  • دانشمندان جد گاو و گوزن‌ و خوک را یافتند
  • این مواد خوراکی استخوان‌های بدن را تقویت می‌کنند
  • این ویتامین را بخورید و این ورزش را انجام دهید؛ پوکی استخوان نمی‌گیرید
  • این موجود، جد گاوها و گوزن‌هاست
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • چهره زن نئاندرتال ۷۵هزار ساله رونمایی شد (+عکس)
  • برای تقویت استخوان از این ۱۱ خوراکی نگذرید