Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:12:43 GMT

/طنز/ استفاده از تکنولوژی VAR در مجلس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۱۶۵۸

تصور کنید اگر چنین سیستمی (تکنولوژی داور ویدئویی) در مجلس وجود داشت چقدر به نفع همه ما بود.

به گزارش ایسنا، روزنامه ایران نوشت: «وقتی در بازی ایران و اسپانیا داور درخواست ویدئوچک داد و گل ایران مردود اعلام شد، بسیاری از ایرانی‌ها به این ابزارِ دردسرساز ناسزا گفتند و حتی دربه‌در ‌دنبال صفحه اینستاگرامش گشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی هم می‌گفتند که بی‌خود نبود استفاده از ویدئو قبلاً ممنوعیت داشت؛ چرا که چنین روزهایی را می‌دیدند ولی ما فکر می‌کنیم استفاده از ویدئوچک به ضررمان شد، چون یک تکنولوژی خارجی است. اگر ما آن را بومی‌سازی کنیم و در مکان مناسب مورد استفاده قرار دهیم، در خیلی از مسائل به دردمان می‌خورد. تصور کنید اگر چنین سیستمی در مجلس وجود داشت چقدر به نفع همه ما بود.

مثلاً برخی از نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه‌‌ انتخابی‌شان وعده‌هایی می‌دهند که مردم عاشق‌شان می‌شوند و بدون توجه به سابقه این عزیزان با اشتیاق به آنها رأی می‌دهند اما وقتی فرد مذکور وارد مجلس شد، به طور کامل فراموش می‌کند که چه قول‌هایی داده. به همین خاطر مردم در این مواقع می‌توانند برای یادآوری حرف‌های گذشته درخواست ویدئوچک بدهند. البته چون این عزیزان به شدت معتقدند وعده را کی داده، کی عمل کرده، صد بار هم تصاویر را نشان‌شان بدهید قبول نمی‌کنند و می‌گویند فتوشاپ است.

به تازگی برخی نمایندگان در یک عملیات محیرالعقول و شجاعانه پرچم آمریکا و برجام را آتش زدند. حتی در این راه دستشان هم سوخت. گفته می‌شود همسران این بزرگواران درخواست ویدئوچک داده‌اند تا متوجه شوند که کدام‌شان مجهز به فندک و دیگر وسایل آتش‌زا بوده‌اند. البته در فیلم‌هایی که از آن لحظه انتشار پیدا کرد این مسأله مشخص شد. حتی این عزیزان جیب همسرانشان را گشتند و آلت جرم را پیدا کردند. در واقع درخواست ویدئوچک فقط برای آن بوده که نمایندگان مذکور اصرار داشتند که فندک مال آنها نبوده و راننده تاکسی‌ در جیبشان گذاشته‌ است.

دیده شده که برخی از نمایندگان امضایشان را پای بعضی از نامه‌ها کتمان کرده‌ یا وقتی در مورد بررسی طرحی از آنها سؤال می‌شود ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند. اگر سیستم ویدئوچک در مجلس وجود داشته باشد می‌توان دلیل این اتفاق‌ها را بررسی کرد. نتایج چک ویدئوها احتمالاً از یکی از موارد زیر فراتر نخواهد رفت: یا نماینده مذکور در حال چرت زدن بوده و خستگی کاری یک روز سخت را درمی‌کند، یا به پروژه‌ سیصد میلیونی بازسازی دستشویی سر می‌زند، یا در اینستاگرام دابسمش موزه لووِر را می‌بیند. بزرگترین حسن سیستم ویدئوچک این است که می‌توان نماینده‌های ساکت مجلس را از مجسمه‌شان تشخیص داد. این گونه وقتی پلک زدند مشخص می‌شود و خانواده‌ای از نگرانی درمی‌آید.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش خاویر تباس به صحنه جنجالی ال کلاسیکو با انتشار تصاویری از اشتباه‌های تکنولوژی خط دروازه!

لالیگا از تکنولوژی خط دروازه استفاده نمی کند و همین مسئله در ال کلاسیکوی امشب صحنه ای جنجالی رقم زد.

طرفداری | خاویر تباس، رئیس لالیگا اشتباه خود مبنی بر حذف تکنولوژی خط دروازه از این لیگ را پذیرا نیست.

رئال مادرید امشب در هفته 32 لالیگا میزبان بارسلونا بود و با نتیجه 3-2 پیروز شد. این ال کلاسیکو صحنه ای جنجالی داشت که باعث حرف و حدیث های زیادی شده است. در نیمه اول این دیدار، ضربه لامین یامال در شرایطی مشکوک توسط آندری لونین سیو شد. در تصاویر تلویزیونی به نظر می رسد این توپ از خط دروازه رد شده و سپس دروازه بان رئال مادرید آن را بیرون کشیده اما بعضی رسانه های نیز می گویند این توپ روی خط دروازه سیو شده و تماماً وارد دروازه نشده است. مشخص نیست حق با کدام طرف است و این توپ گل شده یا خیر، اما این مسئله مشخص است که اگر در لالیگا از تکنولوژی خط دروازه استفاده می شد، دیگر بحثی در مورد این صحنه وجود نداشت.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟

در شرایطی که تمام هواداران فوتبال و رسانه ها عدم وجود تکنولوژی خط دروازه در لالیگا را که توسط خاویر تباس از این لیگ حذف شد، مورد انتقاد قرار دادند؛ رئیس لالیگا با انتشار تصاویری از خبرهای مربوط به اشتباه های تکنولوژی خط دروازه در سری آ، بوندسلیگا، لیگ برتر انگلیس و لیگ یک فرانسه (دیگر لیگ های معتبر اروپا که از این تکنولوژی بهره می برند)، از تصمیم خود دفاع کرد و عدم وجود تکنولوژی خط دروازه در لالیگا را خوب دانست. خاویر تباس با انتشار تصاویری که ذکر شد، در X (توییتر سابق) خود نوشت:

نظری ندارم...

توییت خاویر تباس

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • نویز کنسلینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • واکنش خاویر تباس به صحنه جنجالی ال کلاسیکو با انتشار تصاویری از اشتباه‌های تکنولوژی خط دروازه!
  • گل مردود بارسا: نبود تکنولوژی دردسرساز شد! (عکس)
  • درخواست نماینده زابل از حاکمان افغانستان | حقابه ایران از رودخانه هیرمند را رهاسازی کنید؛ حق همسایگی این نیست
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • مدیرعامل CATL: باتری‌های حالت‌جامد غیرکاربردی و ناایمن هستند!
  • هدآپ دیسپلی چیست؟ طرز کار، مزایا و هر آنچه باید بدانید