Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بازاریان تهران صبح امروز(دوشنبه) نسبت به مدیریت ضعیف اقتصادی دولت در برخی خیابان های منتهی به خیابان پانزده خرداد و همچنین محدوده خیابان جمهوری اسلامی تجمع اعتراضی برگزار کردند که توسط برخی عناصر فرصت‌طلب به انحراف کشانده شد.

بر اساس مشاهدات خبرنگار مهر، اخلال در روند عبور و مرور شهروندان و خودروها که توسط برخی عناصر فرصت طلب ایجاد شده بود، ساعاتی پیش پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس هم‌اکنون در خیابان جمهوری حدفاصل پل حافظ تا چهار راه استانبول وضعیت عادی جریان دارد و رفت و آمد مردم بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

برخی عناصر فرصت طلب و آشوبگر با آتش زدن سطل های زباله و نیمکت های عمومی و آسیب رساندن به اموال شهروندان مانند موتورسیکلت‌ها در پی ناامن کردن فضای پایتخت بودند.

هم اکنون نیروهای خدماتی با کمک مردم در حال تمیز کردن خیابان‌ها و معابر هستند.

براساس این گزارش، هم‌اکنون جمعیت چند ده نفره محدودی در خیابان لاله زار و همچنین خیابان صف (باغ سپهسالار) تجمع کرده‌اند و به اموال عمومی آسیب می‌رسانند.

کد خبر 4330488 محمد شلتوکی

منبع: مهر

کلیدواژه: اغتشاشات ایران اقتصاد رکود اقتصادی مجلس شورای اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران حسن روحانی برجام علی لاریجانی ایالات متحده آمریکا دولت دوازدهم اسحاق جهانگیری ارتش جمهوری اسلامی ایران رهبری عید سعید فطر اصلاح طلبان بهرام قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابر شهری، بهبود وضعیت نامطلوب آسفالت خیابان‌‌ها و معابر کوچه‌ها یکی از عوامل موثر در کیفیت زندگی شهروندان است .

کنده کاری خیابان‌ها و پیاده‌روها توسط اکثریت سازمان‌ها  مهم‌ترین دشمن آسفالت خیابان‌هاست، که سبب نارضایتی شهروندان به ویژه رانندگان می شود.

تحقیقات نشان می‌دهند  یک سوم از آسیب‌هایی که به خودرو وارد می‌شود در  اثر دست اندازها و اسفالت نامناسب است.

شهروند خبرنگاری از ارومیه  با انتقاد از وضع آسفالت  در خیابان رودکی خواستار  رسیدگی مسوولان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • روشنایی فضای سبز خیابان تالار تامین شد
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه