Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: مردم تحمل نابسامانی بازار و گرانی‌های لحظه‌ای را ندارند

محمدرضا گلرو مفرد دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: امروز در شرایطی شاهد اعتراضات بازاری ها، اصناف و اقشار مختلف مردم در سطح کشور هستیم که مردم دیگر نمی‌توانند نابسامانی بازار و گرانی‌های لحظه‌ای را تحمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آنچه که مردم را بیش از فشار‌های اقتصادی رنج می‌دهد بی تفاوتی و عدم پاسخگویی دولت است با این وجود در شرایطی که مردم در حال له شدن در زیر فشار‌های اقتصادی هستند عکس‌های تفریحات آقای رئیس جمهور در توچال رسانه‌ای می‌شود.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: در این شرایط دولت باید وزراء و تیم اقتصادی خود را تعویض و ترمیم کند، اما هیچ عزمی برای تغییر در رویکرد‌های دولت را شاهد نیستیم.

گلرو مفرد افزود: در شرایطی که ارزش پول ملی کشور به یک سوم ارزش خود رسیده است متاسفانه مردم می‌بینند که سطح دغدغه‌های نمایندگان مجلس این است که برای حضور در جام جهانی به بهانه نظارت بر تیم ملی قرعه کشی می‌گذارند و یا به ورزشگاه آزادی می‌روند تا مشکل ورود زنان به ورزشگاه را حل کنند. در هر حال در شرایطی که مردم در معیشت خود مانده اند این گونه برخورد‌ها آزار دهنده است.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند که نمایندگان مجلس آن‌ها را نمایندگی کنند نه اینکه نماینده دولت باشند اظهار کرد: در این شرایط برای اینکه شرایط اقتصادی تغییر کند مجلس باید تیم اقتصادی دولت را استیضاح کند و از رئیس جمهور سوال بپرسد، ولی وقتی بحث سوال و یا استیضاح مطرح می‌شود بدون دلیل و به یک آن نمایندگان امضای خود را پس می‌گیرند در هر حال مردم متوجه می‌شوند که دارد معامله‌ای در پشت پرده صورت می‌گیرد.

گلرو تصریح کرد: قوه قضائیه هم که ادعای حمایت از حقوق عامه را دارد و خودش را در این زمینه موفق می‌داند باید پاسخگو باشد که در مورد دلال‌های بازار ارز و طلا چه برخوردی صورت گرفته است و در مورد مسئولینی که وضعیت کشور را به اینجا رسانده‌اند چه کار کرده است. آیا حقوق عامه فقط در مورد جاده، ورزشگاه و ورود زنان به ورزشگاه است که دادستان کل کشور می‌گویند من شرم دارم بگویم که چه در ورزشگاه آزادی گذشت؟ آیا ایشان شرم ندارند بگویند که بر سر فضای اقتصادی کشور چه دارد می‌گذرد در حالی که مسئولین و مسببین آن دارند به راحتی زندگی خود را می‌گذرانند؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل اعتراضات مردمی دولت مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: تغییر در تیم اقتصادی دولت صحت ندارد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعاتی از تغییر در تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی افزایش یافته است. کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است.

بیشتر بخوانید: برکناری خاندوزی صحت ندارد

وی تصریح کرد: شاید برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند اما قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227481 برچسب‌ها اقتصاد ایران

دیگر خبرها

  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم
  • ببینید | واکنش دولت رئیسی به احتمال تغییر در تیم اقتصادی
  • خلجی: تغییر در تیم اقتصادی دولت صحت ندارد
  • تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند