Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@15:42:32 GMT

شهید فاطمیون: سر می‌دهیم اما سنگر نمی‌دهیم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۲۴۳۰

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، شهید «احمد حسین بخشی» یکی از شهدای فاطمیون است که در مرداد ماه سال 94 به‌شهادت رسید، تخصصش فرماندهی توپخانه و توپچی تانک تی72 و تی90 و توپچی توپخانه بود. دوره درس مختصات و نقشه و مخابرات و بیسیم را هم طی کرده بود. او که بیشتر این دوره‌ها را در افغانستان گذرانده بود، مدت کمی هم در قندهار افغانستان به‌عنوان تک‌تیرانداز فعالیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید بخشی یکی از رزمندگان گردان زرهی لشکر فاطمیون بود که با اصابت موشک کورنت توسط تروریست‌های تکفیری در شهر تدمر در سوریه به‌شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید 32ساله حدود 40 روز بعد به محل سکونتش در شهر کاشان منتقل شد و در آرامگاه دارالسلام به خاک سپرده شد. شهید بخشی وقتی به‌شهادت رسید، یک دختر 2ساله به‌نام سمیرا و یک پسر داشت که هنوز به دنیا نیامده بود. سمیرای شهید بخشی الآن چهارساله و برادرش محمدحسین یک‌ساله است.

او در یکی از صفحات شخصی‌اش یادداشت‌هایی را از خود به‌یادگار گذاشته است. یکی از این دست‌نوشته‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

ما غیرت و شهامت را از مولایمان حیدر کرار و سرور آزادگان حسین‌بن علی(ع) آموخته‌ایم. ای وهابیون و تکفیری‌ها، بدانید ما هرگز پشت به دشمن نمی‌کنیم. ما شیعیان علی(ع) به‌فرموده مولایمان هرگز پشت به دشمن نخواهیم کرد.

سر می‌دهیم و سنگر نمی‌دهیم. به‌نظر من کسی که عشق حسین(ع) در قلبش رسوخ کند هرگز از مرگ هراسی نخواهد داشت، بلکه مرگ باعزت بزرگترین آرمان و هدف ماست. مرگ باعزت هزاران بار از زندگی ننگین برتر است.

ای دشمنان! بدانید خون خروشان حسین‌بن علی(ع) در رگ‌های ما جوشان است و آگاه باشید که هرگاه خون شیعه علی(ع) به‌جوش آید، دیگر تمام دنیا هم جلودارش نخواهد بود و هر غیرممکنی را ممکن خواهد کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی روز گذشته با حضور در منزل سردار شهید حسن طهرانی مقدم با خانواده این شهید دیدار و از رشادت های شهید تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی نماینده مردم شریف همدان و فامنین در این دیدار تاکید کرد: پیوست های عملیات های میدانی کارهای دیپلماسی است در عملیات وعده صادق هماهنگی میدان و دیپلماسی باعث موفقیت دو چندان این امر بود، در این همین راستا از تلاش های وزارت امور خارجه و دولت محترم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

احمد حسین فلاحی با اشاره به هشتمین همایش مجاهدان در غربت بیان کرد: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل خود را مبنی بر ادامه رایزنی ها و جلسات همچون دعوت از ۳۰ نفر از نمایندگان مجالس محور مقاومت که در هشتمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت صورت پذیرفت برعهده گیرد تا بتوان از جبهه مقاومت پشتیبانی کرد.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی افزود: نهمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت احتمالا خارج از کشور برگزار خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین فلاحی از همایش دیگری در داخل کشور در راستای تجلیل از خدمات و تلاش های یکی از شخصیت های نظام در زمینه فلسطین و قدس خبر داد.

در این دیدار علاوه بر احمد حسین فلاحی، فداحسین مالکی و زهره الهییان به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام امرودی، مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، خطیبی معاون سرمایه انسانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مهدی شکیبایی معاون اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیر دولتی حامی فلسطین نیز حضور داشتند و طی سخنانی مراتب تشکر و قدردانی خود را از بابت زحماتی که شهید طهرانی مقدم در ایجاد توانمندی‌های موشکی و پهپادی متحمل شدند، به بیت شهید طهرانی مقدم اعلام کردند.

خبرنگار: مهدی میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228251 برچسب‌ها احمدحسین  فلاحی همدان وزارت امور خارجه مجلس شورای اسلامی استانی ایسکانیوز امور خارجه فلسطین جبهه مقاومت فدا حسین مالکی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • روایتی از شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • یادی از شهید لشکر فاطمیون
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • درگذشت پدر شهید میرداداشی