Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرکات عجیب دوست دختر رونالدو در جام جهانی روسیه

 

به گزارش ایران ناز نامزد رونالدو در بازی پرتغال و مراکس رفتارهایی خاص از خود نشان داد که سوژه رسانه ها شد ! این دختر از کریس رونالدو صاحب فرزند دختری شده است !جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو در طول برگزاری مسابقه پرتغال و مراکش سعی می کرد که طوری رفتار کند که انگشتر الماس وی کاملا دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در طول بازی پرتغال و مراکش حضور جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو در میان تماشاگران توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این نخستین حضور رسمی و علنی رودریگز در مسابقه ای است که رونالدو در آن حضور دارد.

 

اما چیزی که بیشتر از همه اهمیت داشت انگشتر الماس رودریگز بود که در دست چپ او خودنمایی می کرد و تا پیش از این در دستان او دیده نشده بود. او متعمدا قصد داشت تا توجه عکاسان را به انگشتر خود جلب کند.

 

 

تلاش نامزد رونالدو برای نشان دادن انگشتر الماس خود

 

این طور که به نظر می رسد نامزدی رونالدو و رودریگز به زودی به ازدواج رسمی ختم خواهد شد.

 

جورجینا و رونالدو در سال 2016 با هم آشنا شدند. آن دو در سال 2017 صاحب فرزند دختری به نام آلانا مارتینا شدند. بنا به گزارش برخی رسانه ها رونالدو قصد دارد تا از فضای حاکم در جام جهانی روسیه و درخشش خود تا این زمان برای اعلام ازدواج خود با جورجینا استفاده کند.

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های عجیب مهدی ترابی بعد از برد پرسپولیس

 مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: اول اینکه به هواداران تبریک می‌گویم که آمدند و از تیم حمایت کردند. کورسی است که باید ادامه دهیم و استقلال در صدر جدول است. می‌توانم بگویم فرمان دست آنهاست، اما امیدوارم در ۹ بازی باقیمانده تمرکز بهتری داشته باشیم و امتیازات را جمع کنیم و آخر فصل قهرمان شویم.

وی درباره اینکه در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد، گفت: من قرارداد ندارم و صحبتی با ما نشده است. دوست داریم اتفاقاتی بیفتد، اما هیچ صحبتی نشده است. تمدیدی‌های ما زیاد است و با ما صحبتی نشده است. شاید سال آخر ما در پرسپولیس باشد و امیدوارم با جام باشد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در پرسپولیس بماند یا خیر، تأکید کرد: قطعاً دوست دارم.

ترابی درباره اینکه آیا از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد، خاطر نشان کرد: دوست ندارم از الان در موردش صحبت کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزان پرداختی باشگاه گفت: اوضاع خراب است. از پارسال طلب داریم و امسال هم نزدیک به ۴۰ درصد پول داده‌اند. از سال قبل نیز ۵۰ درصد آپشن‌ها مانده است.

ترابی درباره بازیکنان جدید مانند ارونوف توضیح داد: بازیکنان جدید همگی خوب بودند. امیدوارم همینطور ادامه دهند و آخر فصل جام را به هواداران هدیه دهیم.

دیگر خبرها

  • برنامه عجیب تیم ملی پرتغال در غیاب رونالدو
  • (عکس) رونالدو و جورجینا در لوکس‌ترین هتل دنیا در دریای سرخ
  • رونالدو و لوکس‌ترین هتل دنیا در دریای سرخ (عکس)‏
  • فحاشی دوست رونالدو به کلوپ: بی‌جنبه احمق!‏
  • کلاهبرداری خواهر رونالدو جنجال به پا کرد
  • هشدار عجیب پوتین: یک قدم تا جنگ جهانی سوم فاصله است
  • صحبت‌های عجیب مهدی ترابی بعد از برد پرسپولیس
  • واکنش شادمهر به افشاگری دوست دختر سابقش
  • (عکس) بازتاب جهانی حرکات هواداران پرسپولیس و استقلال در دربی
  • بازتاب جهانی حرکات هواداران پرسپولیس در دربی تهران