Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست مشترک امروز کمیسیون‌های صنایع و اقتصادی با حضور ولی‌الله سیف رئیس بانک مرکزی اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضای کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع مجلس و همچنین ولی‌الله سیف رئیس بانک مرکزی و کارشناسان حوزه اقتصادی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه از سوی رئیس بانک مرکزی توضیحاتی در خصوص بازار ارز ارائه شد و ضمن آن نمایندگان سوالات خود را درباره چرایی و علل افزایش نرخ ارز مطرح کردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در این جلسه همچنین تأکید شد که ما همواره باید به سمت ایجاد آرامش و وحدت بین قوا حرکت کنیم و بر اساس توضیحات رئیس بانک مرکزی سعی می‌شود بازار ارز تنظیم و کنترل شود.

عزیزی بر همین اساس اضافه کرد: رئیس بانک مرکزی همچنین با ارائه توضیحاتش به بحث اولویت‌بندی‌ها اشاره کرد و گفت:‌جای نگرانی نیست و در این زمینه باید کالاهای اساسی اولویت‌بندی شده و کالاهای لوکس و غیر ضرور که چندان برای مردم ضروری به نظر نمی‌رسند  ارز دولتی به آنها تعلق نگیرد.

وی همچنین به ارز مسافرتی از سوی اشخاص حقیقی هم اشاره کرد و گفت: به عقیده بنده کسی که می‌خواهد به مسافرت برود نباید ارز دولتی به این شخص تعلق بگیرد و هر کس می‌تواند با هزینه خود بدون تبدیل ارز هر کجا که می‌خواهد برود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه در جلسه امروز مسئله وحدت بین قوا و دستگاه‌ها مورد تأکید جدی نمایندگان و مسئولان حاضر قرار گرفت،‌گفت: در این بین تأکید شد که مجلس و دولت باید با همدلی بیشتری یکدیگر را همراهی کرده تا از این شرایط به نفع احسن عبور کنیم.

عزیزی با بیان اینکه به هر حال شرایط ناجوانمردانه و سختی از لحاظ اقتصادی بر کشور حاکم است،‌عنوان کرد: به هر حال مردم ما سختی‌های زیادی کشیده‌اند اما ما شاهد بودیم که در دوران‌های دفاع مقدس و سال‌های سخت مردم همواره پیروز میدان بودند و سربلند از این سختی‌ها بیرون آمده‌اند قطعاً‌ با تلاش دولت و مجلس و همکاری مردم از این مقطع فعلی هم سربلند بیرون خواهیم آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان به ریاست «علیرضا بیکدلی» معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان و «فرخ شریف زاد» معاون اقتصادی و کنسولی وزارت امور خارجه تاجیکستان در تهران برگزار شد.

هیأت‌های دو طرف درباره موضوعات کنسولی از جمله روادید، تسهیل ترد اتباع، تمهید همکاری‌های علمی، آموزشی، حقوقی، قضائی، پلیسی، حمایت از رانندگان و حل و فصل مشکلات اتباع گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر 6098446 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود