Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-09@00:18:35 GMT

ترس نیمار برای بازگشت به مستطیل سبز

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۳۰۲۹

خرداد: ستاره پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل به شدت با حرکت به رئال مادرید مرتبط است و در مورد اهمیت خانواده و دوستان در کمک به او برای غلبه بر ترس خود سخن گفته است.
به گزارش خرداد از ایلنا، ستاره پاری سن ژرمن نزدیک به چهار ماه از میادین به دلیل مصدومیت دور بود و به نظر می‌رسد برای جام جهانی روسیه در دسترس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیمار در گفت گو با جورنال ناسیونال گفت: در زمان دشواری قرار دارم، یکی از سخت‌ترین کارهایی است که من با آن روبرو هستم. من می‌‌دانم که همه عصبی هستند، اما هیچکس بیشتر از من برای بازگشت نگران نیست و هیچکس بیشتر از من نمی‌ترسد. البته من باید خیلی سریع آن را برای جام جهانی شکست بدهم.
او ادامه داد: حضور دوستان و خانواده‌ام باعث خوشحالی و همچنین کمک بزرگ برای کارهای روزمره شد. میلیون‌ها فکر در ذهنم وجود دارد، من ترسیده‌ام!
او در جام جهانی روسیه با برزیل باید با سوئیس، کاستاریکا و صربستان بازی کند. برچسب ها: پاری سن ژرمن ، تیم ملی برزیل ، رئال مادرید ، نیمار

منبع: خرداد

کلیدواژه: پاری سن ژرمن تیم ملی برزیل رئال مادرید نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مقامات محلی می‌گویند در پی بارندگی و جاری شدن سیلاب ساکنان مناطق حادثه دیده با کمبود آب مواجه شده‌اند.

همچنین به گفته نیروهای امدادی، تاکنون ۳۷۲ نفر دیگر مصدوم شده و ۱۳۱ نفر همچنان مفقود هستند.

مقامات احتمال می‌دهند شمار مفقودی‌ها و همچنین تلفات این سیل بیشتر از آمار تایید شده تاکنون باشد.

به علاوه بیش از ۱۶۰ هزار نفر مجبور به ترک خانه های خود شده‌اند و در بسیاری از معابر به دلیل آبگرفتگی، تردد به سختی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بیشتر مغازه‌ها خالی از آب معدنی شده‌اند و نیروهای امدادی همچنان در تلاش برای امدادرسانی به افراد حادثه دیده هستند.

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره‌ای که پدرش عاشق ژاوی بود!‏
  • «به آمار مزخرف ام باپه نگاه نکنید؛ بر خلاف او، مسی و نیمار همه‌جای زمین حضور داشتند»
  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • گل متس هوملس به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند)
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • هیولا به فلومیننزه بازگشت
  • رسمی؛ بازگشت تیاگو سیلوا به فلومیننزه پس از 15 سال
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند