Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@05:10:15 GMT

سکانس‌هایی از فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۳۱۱۸

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» یازدهمین فیلم بلند سینمایی پوران درخشنده در مقام کارگردان و محصول سال 1392 است. شیرین هشت‌ساله که در کودکی از سوی نگبهان خانه‌شان مورد آزار جنسی قرار گرفته، آنچه این زخم را عمیق‌تر می‌کند. شیرین در بزرگسالی بعد از دو نامزدی ناموفق حالا واقعاً عاشق شده اما وقتی می‌خواست با او ازدواج کند مردی را می‌بیند که می‌خواهد به دختر کوچکی تجاوز کند که شیرین دختر کوچک را فراری میدهد و ان مرد را به قتل می رساند و در آخر به دلیل پیدا نکردن ولی دم اعدام میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، نیما صفایی، امیر آقایی، جمشید هاشم‌پور، فرهاد آئیش، هادی مرزبان، مائده طهماسبی، شیرین بینا، محبوبه بیات، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، رضا توکلی و ستاره اسکندری در فیلم سینمایی مقابل دوربین مرتضی پورصمدی نقش آفرینی کردند. کارن همایون‌فر موسیقی متن این فیلم را ساخته و هایده صفی‌یاری این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سکانس طلایی سکانس برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، ‌همزمان با پخش برنامه مهمونی با اجرای ایرج طهماسب و گروهی از عروسک‌های این برنامه، عروسک پشه با پشه کش به عروسک فامیل دور حمله کرد. این برنامه که در لیست پرمخاطب ترین برنامه‌های تلویزیونی قرار گرفته است هر شب از شبکه نسیم پخش می‌شود.

کد خبر 844894 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از مقیمان ناکجا
  • شیدا دهداری: «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • فریاد عدالت‌خواهی «کن لوچ» در سینما
  • سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت
  • نسل کشی اسرائیل فریاد «دیدی» را هم در آورد
  • نسل کشی رژیم صهیونیستی فریاد «دیدی» را هم در آورد
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • سکانس‌هایی از فیلم ستاره بازی
  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید