Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه مشهور مادریدی ترکیب احتمالی دیدار ایران و پرتغال را اعلام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو تیم ملی ایران و پرتغال امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در دور سوم مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف هم می روند.

در این راستا روزنامه مارکا اسپانیا ترکیب احتمالی این دیدار را اعلام کرد که به شرح زیر است:

ایران: بیرانوند، عزت اللهی، پورعلی گنجی، حسینی، حاج صفی، ابراهیمی، طارمی، رضائیان، امیری، انصاری فرد و آزمون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتغال: پاتریسیو، فونته، په په، سدریک، گوریرو، سیلوا، موتینیو، کاروالیو، ماریو، رونالدو و گوئدس.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام جهانی بازی ایران و پرتغال تیم ملی ایران جام جهانی جام جهانی 2018 جام جهانی 2018 روسیه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند

 نشریه چاپ مادرید مدعی شد که هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد یک سال دیگر به بازی در این تیم ادامه دهد.

به گزارش تسنیم، نشریه آ اس مادرید نوشت؛ در حالی که کم بودن مدت زمان حضور لوکا مودریچ در ترکیب رئال مادرید باعث شده بود گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی احتمالی او از این تیم در پایان فصل جاری مطرح شود اما گویا مودریچ 38 ساله برنامه‌های دیگری در سر دارد.

مودریچ که یکشنبه شب برای مصاف با بارسلونا در ال‌کلاسیکو در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفته بود، نمایش قابل قبولی به خصوص در پایان بازی ارائه کرد. قهرمانی احتمالی رئالی‌ها در لالیگا و موفقیت آنها برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده که مودریچ وسوسه شود یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند.

آ‌اس در ادامه این خبر آورده است؛ عملکرد مودریچ در ال‌کلاسیکو نشان داد که او هنوز از پس گرفتن جایگاه خود در ترکیب رئال مادرید مأیوس نیست.

ستاره کروات کهکشانی‌ها تا پیش از این هیچ صحبتی مبنی بر قطعی بودن خروجش از رئال مادرید انجام نداده بود و سرخوشی ناشی از موفقیت‌های اخیر روی تصمیم او برای آینده‌اش تأثیرگذار بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش لوکا مودریچ به خبر جدایی از رئال مادرید مودريچ: رئال در اروپا بخت قهرماني دارد

دیگر خبرها

  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • افزایش صادرات نفت ایران به قبل از بازگشت تحریم‌ها
  • سیمپسون‌ها باز هم پیش‌بینی می‌کنند؛ مکزیک و پرتغال در فینال جام جهانی ۲۰۲۶ / عکس
  • ترکیب احتمالی دورتموند و بایرلورکوزن برای بازی با یکدیگر
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای دیدار با فولام
  • کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است