Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@01:48:25 GMT

گرمسار به قطب صنعتی استان سمنان تبدیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۳۳۵۳

گرمسار به قطب صنعتی استان سمنان تبدیل می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با بیان اینکه تقاضامحوری چالش اصلی سرمایه‌گذاری در منطقه است گفت: گرمسار به قطب صنعتی استان سمنان تبدیل می‌شود. ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، حشمت‌الله عسگری بعدازظهر امروز در همایش جذب سرمایه‌گذاری در گرمسار اظهار داشت: شهرستان گرمسار علاوه بر پتانسیل‌های مهمی که در حوزه جغرافیایی دارد ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که می‌تواند در امر توسعه به‌کارگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید در همه نقاط این شهرستان بوی کار و تلاش و رونق تولید پیچیده است خاطرنشان کرد: شهرستان گرمسار در آینده نه‌چندان دور به قطب صنعتی استان سمنان تبدیل می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با بیان اینکه برای ایجاد توسعه پایدار باید از اجرای طرح‌های تقاضامحور بپرهیزم و نسبت به احصاء ظرفیت‌های موجود اقدامی مؤثر انجام دهیم.

وی با بیان کاهش قیمت تمام‌شده تولید در واحدهای تولیدی استان از مهم‌ترین رویکردهای ما برای تحقق اهداف دولت در این بخش است خاطرنشان کرد: بخشی از آن به سبب تجهیزات به‌روز واحدهای تولیدی است و بخشی از آن مربوط به هزینه‌هایی است که دولت به آن‌ها تحمیل می‌کند.

عسگری با تأکید بر لزوم تدوین سند توسعه در بخش سرمایه‌گذاری بیان کرد: وظیفه دولت ایجاد فرصت شغلی و فراهم کردن بستر کاری است و مسیرها را باید برای ایجاد فرصت شغلی کوتاه‌تر کنیم.

وی ابراز داشت: برای ما اشتغال و تولید مهم است و برای تداوم تولید باید نسبت به توسعه صادرات اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه شوراها و دهیاری‌ها در این عرصه نقش مهم و حیاتی دارند تصریح کرد: رسالت و وظیفه آن‌ها مشارکت دادن مردم است و باید بدانیم که توسعه منهای مردم " مردود " است.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تعداد زیادی از واحدهای صنعتی استان سمنان تولیدی کمتر از ظرفیت اسمی و توان واقعی دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس علی آبادی عصر امروز در حاشیه افتتاح چند پروژه در شهرک صنعتی گرمسار با اشاره به اهمیت رفع مشکلات بخش صنعت برای جهش تولید اظهار داشت: دولت برای رفع مشکلات بخش صنعت اهتمام ویژه دارد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی مقام معظم رهبری، تحقق این مهم را منوط به توسعه کمی و کیفی بخش صنعت دانست و گفت: این مهم با همراهی مردم ممکن است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سمنان استانی صنعتی بوده و از این رو ظرفیت‌های زیادی برای تحقق شعار امسال در خود دارد افزود: تعداد زیادی از واحدهای صنعتی استان سمنان تولیدی کمتر از ظرفیت اسمی و توان واقعی دارند.

علی آبادی تصریح کرد: از این رو افزایش تولید واحدهای صنعتی استان سمنان منطبق با ظرفیت اسمی با درنظر گرفتن بسته‌های حمایتی در دستور کار دولت و وزارت صمت در این سفر است.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های پیش رو برای افزایش ظرفیت تولید در بخش صنعت عنوان کرد: تخصیص اعتبارات به بخش صنعت به منظور جهش تولید مدنظر است.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد صنعتی در استان سمنان
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد