Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون منطقه‌ای رئیس سازمان برنامه جهانی غذا، ابلاغ رهبری درباره حق تحصیل پناهجویان در ایران را امری فوق‌العاده خواند و گفت: با این قانون، هزاران کودک که پیش از این دسترسی به تحصیلات نداشتند قادر به استفاده از مدارس دولتی شدند.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، «نیکولاس اوبرلین» معاون منطقه‌ای رئیس سازمان برنامه جهانی غذا (وی اف پی) در خصوص جایگاه ایران در زمینه میزبانی پناهجویان افزود: در ایران سیاست حمایت از پناهجویان رو به رشد است و خوشحالیم که می‌بینیم چطور ایران در زمینه پناهجویان کارش را خوب انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون منطقه‌ای رئیس سازمان برنامه جهانی غذا گفت: ایران 3 سیاست عمده و مثبت در زمینه پناهجویان دارد؛ اولین سیاست، مساله ابلاغیه رهبر ایران در مورد حق اشتغال به تحصیل همه کودکان بدون توجه به وضعیت حقوقی‌شان بود که در عمل به همه کودکان پناهجو اجازه تحصیلات رسمی را اعطا کرد و موانع قانونی را برای تحصیل این کودکان از میان برداشت.

وی حق تحصیل پناهجویان در ایران را امری فوق‌العاده خواند و گفت: با این قانون، هزاران کودک که پیش از این دسترسی به تحصیلات نداشتند، قادر به استفاده از مدارس دولتی شدند.

«اوبرلین» سیاست بعدی را سیاست بیمه‌های درمانی خواند و گفت: در ایران پناهنده‌ها به بیمه‌ها و خدمات درمانی دولتی دسترسی پیدا کردند و این مساله ایران را به یکی از کشورهای پیشرو در زمینه پناهجویان تبدیل کرده است.

او سیاست سوم را فرآیند جمع آوری اسناد مربوط به گروه هایی که هیچ سند هویتی نداشتند خواند و گفت این فرآیند اخیرا آغاز شده و این مرحله نیز مورد حمایت ماست و سیاست خوبی است. ما سعی میکنیم به ایران کمک کنیم که هرچه بیشتر به این اهداف دست پیدا کند.

منبع: ایلنا

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران

معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی کم باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو در کرمان در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

وی افزود: در بحث تقسیمات کشوری، موضوع تاسیس چندین استان جدید در کشور در دولت در حال نهایی شدن است، که این موضوع هم در مورد تهران و هم در مورد کرمان و احتمالا در مورد سیستان و بلوچستان صورت خواهد گرفت.

حسینی در مورد تاسیس استان کرمان جنوبی با توجه به قول رییس جمهور در سال ١٤٠١ در جمع مردم جیرفت نیز اظهار داشت: موضوع تاسیس استان کرمان جنوبی از نظر دولت نهایی شده است و قرار شد لایحه آن با موضوع تقسیم استان‌ تهران با هم به مجلس ارائه شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: موضوع تاسیس استان‌های جدید در دستور کار دولت است که بزودی بصورت یکجا اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: لایحه تاسیس استان‌های جدید در کرمان و تهران بزودی و در آینده‌ای نزدیک به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌گردد.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • اردوغان سیاست ترکیه را «نرم» می‌کند
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند
  • معاون استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت
  • معاون سیاسی استانداری اصفهان در مدرسه دوران تحصیل خود حضور یافت