Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه دایره المعارف دفاع مقدس لرستان به زودی تهیه می‌شود گفت: باغ موزه استان لرستان دهه فجرافتتاح می‌شود. ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار بهمن کارگر عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: بیش از شش هزار شهید و 16 هزار جانباز و آزاده افتخاری است که مردم لرستان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: تعداد زیاد رزمنده در یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیجیان و نیروی انتظامی نشان دهنده این است که مردم غیور و با غیرت استان لرستان همیشه مدافع انقلاب بودند و اکنون نیز در دفاع از وطن و حتی مدافع حرم شهدایی از لرستان داریم که حضور فعالی داشته‌اند، در سازندگی کشور نیز به همین گونه است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به بررسی‌هایی در حوزه وظایف حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در جلسه امروز اشاره کرد و گفت: از همه مهمتر بحث افتتاح موزه دفاع مقدس استان لرستان است که بنا است در دهه فجر امسال افتتاح شود که با کمک مسئولان استان برنامه‌های داریم و امیدواریم توفیق پیدا کنیم این کار انجام شود.

وی یکی از کارهای مهم تاریخ لرستان در دفاع مقدس و دایره المعارف دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: بنا است به زودی این دایره المعارف تهیه شود  و هماهنگی های بین مسئولان است ما نیز کمک می‌کنیم و دست یاری می‌دهیم تا به این مهم دست یابیم.

سردار کارگر  با اشاره به اینکه امروز همایش منطقه‌ای برگزار شده است و استان‌های هم جوار لرستان نیز در جلسه حضور دارند، بیان کرد: استان ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی و قم در این همایش حضور دارند که امیدواریم این همایش نتایج خوبی داشته باشد .

وی تصرییح کرد: تصمیماتی که در این همایش گرفته شده، تصمیمات بسیار خوبی است و همه باید دست به دست هم دهیم که این منطقه دارای موزه‌های خوبی باشد که خوشبختانه در برخی استان‌های هم جوار موزه وجود دارد و بنا داریم از تجارب این استان‌ها نیز استفاده شود تا موزه لرستان دهه فجر افتتاح شود.

انتهای پیام/ش

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم

شهید حاج رضا چراغی فرمانده لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۶۲ در فکه به شهادت رسید. روایتی از زندگی این شهید بزرگوار را از زبان برادر و همرزمانش می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم