Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در گفتگوی تلفنی با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، با تبریک پیروزی مجدد وی در انتخابات ریاست جمهوری و کسب رای اعتماد مردم ترکیه، اظهار داشت: برگزاری انتخابات باشکوه و همراه با آرامش و امنیت کامل در ترکیه موجب خوشحالی دولت و ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور شرکت گسترده مردم ترکیه در این انتخابات را نشان از آگاهی آنان در مقطع حساس منطقه و جهان دانست و افزود: مردم ترکیه با برگزاری انتخاباتی باشکوه به دنیا نشان دادند در کشوری اسلامی قادرند مردم‌سالاری را به بهترین شکل برقرار و اجرا کنند.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در دوران جدید با اهتمام و جدیت بیشتر در مسیر گسترش روابط و تسریع در اجرای توافقات تهران-آنکارا گام بردارد.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه نیز در این تماس تلفنی با تشکر از پیام تبریک دکتر روحانی و با تشریح روند برگزاری انتخابات در ترکیه، بر تلاش در راستای توسعه و گسترش بیش از پیش مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تهران-آنکارا تاکید کرد.

رئیس جمهور ترکیه اظهار امیدواری کرد در دوره جدید، همکاری و همبستگی ایران و ترکیه بیش از پیش و تا دستیابی به اهداف مد نظر و اجرای کامل توافقات و همکاری‌های فی مابین گسترش و تداوم یابد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 حسن روحانی رجب طیب اردوغان انتخابات ترکیه نتایج انتخابات ترکیه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق

منبع: جماران

tags # حسن روحانی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • بررسی تنش اخیر ایران و اسرائیل در کابینه اردوغان
  • نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند
  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • امیر عبداللهیان: رویکرد تهران جلوگیری از گسترش درگیری در منطقه است
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • حسن روحانی: صهیونیست‌ها درس بگیرند و حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند