Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

کلیپی از مهارت های برتر مسی ستاره ای که تا بدینجای جام جهانی موفق به گلزنی و کسب نتایج قابل قبول با آرژانتین تشده است ، تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا شب گذشته (یک شنبه) در اردوی تیم ملی آرژانتین در روسیه و در میان هم تیمی هایش تولد خود را جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای چندمین سال پیاپی است که مسی به علت حضور در تورنومنت های مختلف ملی نمی‌تواند روز تولدش را با خانواده اش سپری کند و امسال نیز او در تیم ملی آرژانتین تولدش را جشن گرفت. هر چند که جو خوبی در اردوی آرژانتین به واسطه نتایج ضعیف اخیر این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ و اختلافات شدید بین مربی و بازیکنان وجود ندارد ولی مسی، سه کیک برید و شاید سه آرزو داشت که احتمالا یکی از آنها صعود به جمع ۱۶ تیم برتر خواهد بود.
تیم ملی آرژانتین شروع ضعیفی در رقابت های روسیه ۲۰۱۸ داشته و از ۲ بازی اول خود تنها قادر به کسب یک امتیاز بوده اما آنها احتمال دارد با غلبه بر نیجریه در بازی پایانی صعود کنند .
مسی علی رغم ثبت آمار خوب در برنامه های هجومی آرژانتین هنوز موفق به زدن گل نشده است. او با ثبت ۱۲ تلاش برای حمله در دو بازی آمار خوبی داشته اما هیچکدام از این تلاش ها منجر به موفقیت آرژانتینی ها نشده است.جام جهانی تا اینجای کار مطابق میل این ستاره پیش نرفته و حتی آنها ممکن است در صورت پیروزی در دیدار آخر مرحله گروهی خود برابر نیجریه هم از دور مسابقات حذف بشوند.

به بهانه تولد مسی، کلیپی از گل ها و تکنیک های برتر این فوق ستاره آرژانتینی در بارسلونا تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسی بارسلونا تیم ملی آرژانتین بارسلونا تولد مسی تیم ملی آرژانتین مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • تبریک عاشقانه به مناسبت تولد بهرام رادان + عکس
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!