Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:50:51 GMT

۱۳۶ نفر سهمیه کارورزی گرمسار/ فقط ۴نفر جذب کار شدند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۴۳۵۱

۱۳۶ نفر سهمیه کارورزی گرمسار/ فقط ۴نفر جذب کار شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل غنیان عصر دوشنبه در هفدهمین جلسه ستاد جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان سمنان به میزبانی فرمانداری گرمسار، بابیان اینکه این شهرستان کمترین میزان جذب طرح کارورزی در سطح هشت شهرستان استان را داشته است، بیان کرد: ۱۳۶ نفر سهمیه کارورزی گرمسار در سال جاری بوده که فقط چهار نفر جذب مراکز کارورز پذیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سطح استان سمنان یک هزار و ۱۸۰ نفر برای کارورزی ثبت‌نام کردند که با توجه به ظرفیت‌های گرمسار، هشت درصد یعنی ۱۳۶نفر به این شهرستان تعلق گرفت که تاکنون ۱۰ واحد آمادگی پذیرش کارورزان را اعلام کرده‌اند.

مسئولان درباره کارورزی در گرمسار توضیح دهند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجماعی استان سمنان گفت: افراد واجد شرایط حضور در طرح کارورزی در سطح شهرستان گرمسار ۶۶ نفر بوده که فقط چهار نفر در مرحله عقد قرارداد حضور دارند یعنی فقط سه درصد سهمیه گرمسار از طرح کارورزی محقق شده است و این کمترین رقم در کل استان سمنان محسوب می‌شود.

غنیان بابیان اینکه کارورزی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت در تحقق اشتغال‌زایی است، گفت: در گرمسار اهمیت این طرح همچنان مغفول باقی‌مانده و استقبالی از آن نمی‌شود.

وی افزود: باوجود شکوفایی صنعتی گرمسار که ۵۵ درصد تمام صنایع استان سمنان را در خود جای‌داده، کارورزی می‌تواند یک ظرفیت مناسب باشد که بتوان در ترویج اشتغال زایی در سطح این شهرتسان مستعد، موفق عمل کرد لذا از مسئولان این شهرستان می خواهیم تا نسبت به توضیح موازین کارورزی به مردم اهتمام بیشتر داشته باشند.

کد خبر 4330687

منبع: مهر

کلیدواژه: گرمسار گرگان بوشهر شهرکرد خبرگزاری مهر مشهد شیراز کرمانشاه یاسوج عید سعید فطر خرم آباد بیرجند تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم افزایش دمای هوا در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی،  جو پایدار همراه با وزش باد  از دیگر پدیده های هواشناسی استان سمنان تا روز چهارشنبه است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • تداوم افزایش دمای هوا در سمنان
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار