Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ عصرایران نوشت: سیدمحمود نواب رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دستور رئیس جمهور است که اعلام شود، چه کسانی چه مقدار کالا با ارز رسمی وارد کشور کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته وزارت ارتباطات فهرست شرکت‌های واردکننده که با ارز دولتی اقدام به واردات کرده‌اند را اعلام کرد، گفت: بنا داریم در تعامل با بانک مرکزی، فهرست کلیه واردکنندگان اعم از گوشی و تجهیزات که با ارز ۴۲۰۰ وارد کشور شده را در سایت ۱۲۴ قرار دهیم و مردم هم از آن مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به زودی فهرست تمامی کالا‌هایی که با ارز ۳۸۰۰ یا ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده‌اند، اعلام می‌شود. به همه واردکنندگان اعلام کرده‌ایم که با خوداظهاری قیمت کالا را برمبنای ضوابط عمومی قیمت‌گذاری کنند و در سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت فهرست این کالا‌ها را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: از این طرف هم از بانک مرکزی خواسته‌ایم تا در کوتاه‌ترین زمان لیست کالا‌های وارداتی با ارز رسمی را به ما اعلام کند و بانک مرکزی هم قول داده تا رمز عبور را به ما بدهد و ما به صورت آنلاین به این اطلاعات دست یابیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 حسن روحانی ارز 4200 تومانی ارز 4200 تومانی برای واردات جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید ایلاتی کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عایدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچ گونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رئیس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»

کد خبر 6095710 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • سفر فرزین به ریاض چه تاثیری بر بازار غیررسمی ارز داشت؟
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات از استان مرکزی