Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@06:41:59 GMT

برترین لحظات دی ماریا در باشگاه پاری سن ژرمن 2017/2018

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۴۳۹۰

برترین لحظات دی ماریا در باشگاه پاری سن ژرمن 2017/2018

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

برتریت لحظات دی ماریا در پاری سن ژرمن را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما برترین لحظات آنخل دی ماریا ستاره آرژانتیین باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه در فصل ۲۰۱۷/۲۰۱۸ را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنخل فابیان دی‌ماریا هرناندز (به اسپانیایی: Ángel Fabián Di María Hernández) بازیکن تیم ملی آرژانتین و باشگاه پاری سن ژرمن است.

او متولد ۱۴ فوریه ۱۹۸۸ در آرژانتین است و به عنوان بازیکن تاکنون در تیم‌های رزاریو سنترال و بنفیکا و رئال مادرید و منچستر یونایتد بازی کرده‌است. در سال ۲۰۰۱ در حالی که تنها ۱۳ سال داشت به تیم نوجوانان روزاریو سنترال پیوست و بعد از ۴ فصل حضور در این تیم در سال ۲۰۰۵ اولین بازی خود را انجام داد. بازی‌های درخشان دی ماریا در لیگ آرژانتین مورد توجه چند باشگاه از جمله روبین کازان قرار گرفت که این انتقال تا پای نهایی شدن پیش رفت ولی به دلایلی ناتمام ماند. دی ماریا در ژوئیه ۲۰۰۷ به بنفیکا پیوست و به مدت سه سال در این تیم ماند و بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشت و همچنین زیباترین گل لیگ پرتغال را دی ماریا از فاصله ۳۰ یاردی (۲۷ متر) به ثمر رساند و مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی اینتر میلان، منچستر یونایتد و رئال مادرید قرار گرفت و در ژوئیه ۲۰۱۰ با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۲۵ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و پس از درخشش در این تیم با مبلغی به ارزش ۶۵ میلیون یورو در سال ۲۰۱۴ به منچستر یونایتد پیوست و پس از یک فصل ناموفق در این تیم به تیم پاری سن ژرمن پیوست.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دی ماریا پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن دی ماریا ستاره آرژانتینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لحظات اولیه انفجار در مقر حشدالشعبی با موشک امریکایی

فیلمی از لحظات اولیه انفجار در مقر حشدالشعبی منتشر شده است./سپاه پاسداران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها