Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالعظیم رضایی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اعتراضات کسبه تهران و شکل‌گیری برخی تجمعات در سطح شهر در محدوده بازار تهران در روز دوشنبه با تاکید بر سازمان یافته نبودن این تجمعات و مشخص نبودن نمایندگان معترضین، اظهار کرد: برخی کسبه تهران به خاطر نگرانی‌هایی که از وضعیت نوسانات ارز و مسائل این‌چنینی داشتند، امروز اقدام به برگزاری تجمعاتی در محدوده بازار تهران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با اصناف و نمایندگان آنها، گفت: ما تاکنون جلسات مختلفی با اصناف داشته‌ایم، همچنین قرار شده که با نمایندگان هر صنفی گفتگو شود تا آن‌ها مسائل‌شان را مطرح نمایند و ما نیز سریعا آن‌ها را پیگیری کنیم تا آرامش به بازار باز گردد.

معاون سیاسی فرماندار تهران درباره بسته شدن تعدادی از واحد‌های صنفی در این تجمعات، گفت: واحد‌هایی که امروز اقدام به بستن کردند، نگران بودند که از سوی کسانی که بدون توجه به مسائل مختلف خواهان همراهی کسبه برای اعتراض و تجمع بودند مورد تهدید قرار نگیرند وگرنه اکثر آن‌ها واقعا با این جریان همراه و همدل نبودند و اعتقادی به تجمع نداشتند.

رضایی خاطرنشان کرد: بر اساس صحبت‌هایی که با نمایندگان اصناف مختلف شده و همچنان نیز ادامه دارد معتقدیم که این گفتگو‌ها با نتایج خوبی همراه خواهد شد و ما دیگر شاهد تجمعات این‌چنینی نباشیم.

وی گفت: امیدواریم فردا صبح واحد‌های تجاری و صنفی به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

معاون سیاسی فرماندار تهران همچنین با بیان اینکه در جریان تجمعات امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای رخ نداده است، اظهار کرد: تاکنون هیچ یک از شرکت‌کنندگان در تجمعات امروز بازار تهران دستگیر نشده‌اند.

رضایی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و پرتغال و نمایش این مسابقه در اماکن مختلف شهر تهران از جمله استادیوم آزادی با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد، گفت: مردم فهیم تهران به مسائل مختلف توجه ویژه‌ای دارند، همان‌طور که در روز‌های قبل نیز در اماکن مختلف از جمله ورزشگاه آزادی مسابقات فوتبال به نمایش گذاشته شد و هیچ مشکل خاصی ایجاد نشد امشب نیز این اتفاق خواهد افتاد و قطعا کسانی که برای تماشای فوتبال به ورزشگاه می‌روند از علاقه‌مندان به تیم ملی هستند و مطمئنا هیچ ارتباطی با مسائل اصناف و کسبه و اعتراضات آن‌ها نخواهند داشت. آن‌ها به دنبال شادی خود هستند و در همان استادیوم نیز شادی خود را نشان خواهند داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استادیوم آزادی بازار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور

سید علی یزدی خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدیدی کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر وحیدی

وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از ۸ هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استان های تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنجگانه ... ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

tags # مجلس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • رئیس دانشگاه تهران: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی