Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جاسم زارعی با اشاره به برپایی درمانگاه تخصصی در شهرستان عسلویه اظهار داشت: توسعه بخش سلامت در شهرستان عسلویه را با جدیت دنبال می‌کنیم و درمانگاه تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در همین راستا ایجاد شد.

وی با اشاره به حضور متخصصین، دندان‌پزشکان، کادر مشاوره‌ای تغذیه، سلامت روان، کادر درمانی پرستاری و مامایی در این درمانگاه ادامه داد: درمانگاه تخصصی برای ارائه خدمات رایگان به شهروندان در روستای بستانو از توابع بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه دائر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اضافه کرد: در طول دو روز برپایی این درمانگاه تخصصی به ۶۹۴ نفر خدمت رایگان و همچنین خدمات دارویی رایگان ارایه شد.

وی بیان کرد: در این درمانگاه تخصصی ۳۹۵ نفر خدمات دندانپزشکی، ۱۱۶ نفر خدمات تخصصی، ۴۵ نفر مشاوره تغذیه، ۵۱ نفر مشاوره روان، ۷۳ نفر خدمات مامایی و ۱۴ نفر خدمات پرستاری دریافت کردند.

زارعی با اشاره به ارائه خدمات رایگان تخصصی پزشکی، برپایی بیمارستان صحرایی با مدتی طولانی‌تر و در سطح بالاتر، افزود: خدمات تخصصی پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، خدمات دارویی و خدمات نوین سلامت مشاوره تغذیه و سلامت روان در این درمانگاه ارائه شد.

انتهای پیام/م

خدمات رایگان تخصصی پزشکی و دندانپزشکی در شهرستان عسلویه ارائه شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دانشگاهی فارس پیشرو در ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی

امیرحسین استقلال گفت: پزشکی بازساختی زمینه جدیدی از علوم نوین پزشکی است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته دانش سلول درمانی، ژن درمانی، تکنیک‌های پزشکی مولکولی و مهندسی بافت به ترمیم و بازسازی بافت‌های آسیب‌دیده یا از بین رفته بدن می‌پردازد.

او تصریح کرد: در این رشته از سلول‌های بنیادی و بالغ و فرآورده‌های آنها برای درمان بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

استقلال اظهار کرد: کاربرد‌های پزشکی بازساختی شامل ترمیم غضروف و مفاصل و تاندون و لیگامنت آسیب‌دیده، درمان بیماری‌های قلبی و عروقی، بازسازی اندام‌های حیاتی مانند کبد و کلیه، ترمیم آسیب‌های نخاعی و مغزی، درمان سرطان‌ها و بیماری‌های خود ایمن، بازسازی پوست و درمان ناباروری است که در بعضی موارد فوق درمان‌ها تاییدیه غذا و دارو گرفتند و استاندارد خدمات آنها توسط وزارت بهداشت تعریف شده و برخی موارد در مراحل مختلف تحقیقات هستند.

رئیس جهاددانشگاهی فارس بیان کرد: در حال حاضر سلول درمانی برای درمان بیماری پیسی درمان استئو آرتریت، درمان آسیب عضلانی، درمان آسیب تاندون و لیگامنت، درمان زخم ناشی از سوختگی، دیابت حو سایر زخم ها، بازسازی پوست و ناباروری زنان در کشور انجام می‌شود. 

او یادآور شد: همچنین در دنیا دارو‌هایی تایید شده برای درمان سرطان‌های خونی و برخی بیماری‌های ژنتیکی مثل کم خونی داسی شکل وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ساخت یک ایستگاه آتش نشانی جدید در تهران | آتش نشانی ۳۰ خدمت رایگان به شهروندان ارائه می دهد
  • جلوگیری از سقط ۱۱۲ جنین در خراسان‌ شمالی
  • جهاد دانشگاهی فارس آماده ارائه خدمات تحقیقاتی درمانی بازساختی است
  • آمادگی جهاد دانشگاهی فارس برای ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • جهاد دانشگاهی فارس آماده ارائه خدمات تحقیقاتی پزشکی است
  • آمادگی جهاددانشگاهی فارس برای ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • جهاد دانشگاهی فارس پیشرو در ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • خدمات پزشکان متخصص تویسرکان در درمانگاه خیریه
  • ۳۹ هزار خدمات دندان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان انجام شد
  • انجام معاینات پزشکی۶۸۳حجاج کردستانی/ارائه خدمات توانبخشی به۳۶۴نفر