Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس،حسن روحانی رئیس جمهور روز دوشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، با تبریک پیروزی مجدد وی در انتخابات ریاست جمهوری و کسب رای اعتماد مردم ترکیه، اظهار داشت: برگزاری انتخابات باشکوه و همراه با آرامش و امنیت کامل در ترکیه موجب خوشحالی دولت و ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور شرکت گسترده مردم ترکیه در این انتخابات را نشان از آگاهی آنان در مقطع حساس منطقه و جهان دانست و افزود: مردم ترکیه با برگزاری انتخاباتی باشکوه به دنیا نشان دادند در کشوری اسلامی قادرند مردم‌سالاری را به بهترین شکل برقرار و اجرا کنند.

روحانی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در دوران جدید با اهتمام و جدیت بیشتر در مسیر گسترش روابط و تسریع در اجرای توافقات تهران-آنکارا گام بردارد.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه نیز در این تماس تلفنی با تشکر از پیام تبریک دکتر روحانی و با تشریح روند برگزاری انتخابات در ترکیه، بر تلاش در راستای توسعه و گسترش بیش از پیش مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تهران-آنکارا تاکید کرد.

رئیس جمهور ترکیه اظهار امیدواری کرد در دوره جدید، همکاری و همبستگی ایران و ترکیه بیش از پیش و تا دستیابی به اهداف مد نظر و اجرای کامل توافقات و همکاری‌های فی مابین گسترش و تداوم یابد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه در این باره تصریح کرد: آنچه در غزه جریان دارد، ظلم و جنایتی بی‌سابقه است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، وی خاطرنشان کرد که نتانیاهو امنیت کل منطقه و امنیت اسرائیلی‌ها را هم به خطر می‌اندازد.

رئیس جمهوری ترکیه با اشاره به واکنش اخیر ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: درگیری‌ها میان ایران و اسرائیل نمونه‌ای از خطرات جنگ غزه بر ثبات و آرامش منطقه است.

اردوغان ادامه داد که نباید جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه را نادیده گرفت.

وی اضافه کرد که روابط تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی همانگونه که قبلا نیز مسوولان گفته بودند، متوقف شده است.

اردوغان تاکید کرد صهیونیست‌ها غزه و فلسطین را به طور کامل نابود کردند.

پس از گذشت ٢٠١ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • اشتراک ظرفیت‌های فناوری ایران و پاکستان موجب پیشرفت دو کشور می‌شود