Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس مرکز جهاد کشاورزی دهستان کانی بازار گفت: امسال از اراضی زیر کشت این محصول درخلیفان چهار هزار تن جو برداشت می شود .

جمال خسروی افزود: کشاورزان در اراضی دیمی ارقام محلی و در اراضی آبی هم ارقام سهند و والفجر کشت کرده اند که در هر هکتار از این اراضی دو تن جو برداشت می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز جهاد کشاورزی دهستان کانی بازار از افزایش بیست درصدی تولید محصول جو در روستاهای این منطقه هم خبرداد .

انتهای پیام/ع

تولید محصول جو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی رتبه اول را کسب کرد

فرهاد ثنائی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این اقدام توسط امور اراضی اردبیل نمونه بارزی از کار جهادی است که در این بین جهاد کشاورزی استان اردبیل در سال جهش تولید با مشارکت مردم تمام تلاش خود را برای تحقق برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در اردبیل به کار بسته است.

وی خاطرنشان کرد: در اولین جلسه بررسی عملکرد واحدهای ثبتی و مدیریت‌های امور اراضی استان ها که در ساختمان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد شهرستان های اردبیل، نیر و گرمی رتبه های اول تا سوم کشوری و شهرستان مشگین شهر رتبه هفتم را در بین بیش از ۵۰۰ شهرستان احراز کردند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: استان اردبیل با بیش از ۷۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی و یک میلیون هکتار اراضی منابع طبیعی از استان های برتر کشوری در زمینه کاداستر اراضی می باشد.

ثنائی بیان کرد: تاکنون بیش از ۹۸ درصد اراضی ملی و ۲۷ درصد اراضی کشاورزی کاداستر و دارای سند تک برگی شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: وسعت کم قطعات در اراضی کشاورزی، کوهستانی بودن منطقه و تعلل چندین ساله در تعیین تکلیف اراضی خالصه از جمله مشکلات صدور اسناد اراضی کشاورزی در استان اردبیل است.

ثنائی بیان کرد: ارائه راهکارهای مناسب و همکاری دستگاه‌های ذیربط سبب جهش و پیشرفت چشمگیر در صدور اسناد اراضی کشاورزی در طی ۱۸ ماه اخیر شده است.

وی گفت: پاسخ دهی سریع و دقت بالا و همچنین ارائه راه حل های و ابتکارات نوین در بررسی پرونده ها و رفع مشکلات متقاضیان دریافت اسناد اراضی کشاورزی از جمله موارد موثر در سنجش و انتخاب مدیریت امور اراضی استان اردبیل به عنوان مدیریت برتر کشوری بوده است.

کد خبر 6100900

دیگر خبرها

  • اردبیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی رتبه اول را کسب کرد
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۹۳ هزار تن گندم از مزارع شهرستان میاندوآب
  • جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • آموزش کاشت گیاه کلزا در طزنج
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید گل محمدی در گناباد
  • پیش‌بینی برداشت ۱۴۰ تن گل محمدی از باغات گناباد
  • نشای ۵۴ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان
  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران