Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ «عبدالعظیم رضایی»،تاکید کرد: تجمع به صورت مسالمت آمیز پایان یافته، هیچ فردی نیز مصدوم نشده و اینک مشکلی وجود ندارد.
وی افزود: در جلسه با روسای اتحادیه ها و صنوف قرار شد خواسته های بازاریان و کسبه از طریق آنها اعلام و پیگیری شود.
معاون فرماندار تهران گفت: باتوجه به حساسیت های موجود عوامل انتظامی برای تامین امنیت مراکز تجاری محدوده بازار حضور دارند تا مغازه داران احساس ناامنی نکنند، مورد تهدید قرار نگیرند و مغازه هایشان را نبندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: خواسته های کسبه، موارد اقتصادی است اما عده ای از افراد سعی کردند با ورود به جمع تجمع کنندگان شطینت و مسیر این اعتراض ها را از مسائل اقتصادی خارج کنند که برای جلوگیری از اقدام این افراد ماموران انتظامی در محل حاضر شده اند.
رضایی گفت: نگرانی از نوسانات بازار و احساس بلاتکلیفی ازجمله موارد مطرح شده توسط کسبه بازار است اما عده ای سوءاستفاده گر قصد دارند مسائل دیگری را وارد این موضوع کنند.
  امروز برخی کسبه بازار تهران برای مطالبات صنفی و اقتصادی مغازه هایشان را به حالت نیمه تعطیل درآوردند و عده ای نیز مقابل مجلس حضور یافتند.

روز گذشته نیز برخی افراد که خود را کسبه پاساژ علاء الدین - مرکز فروش گوشی تلفن همراه- می نامیدند مقابل این مرکز تجاری تجمع کردند و گفتند که مغازه هایشان را داخل این مرکز تعطیل کرده اند؛ این درحالیست که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دیشب فهرست اسامی 40 شرکت که با ارز چهار هزار و 200 تومانی گوشی های تلفن همراه را وارد می کنند منتشر کرده است.
فعالیت کسبه در پاساژ علاء الدین دیروز پس از حدود یکی دو ساعت به حالت عادی بازگشت و گزارش خبرنگار ایرنا امروز از این مرکز حاکی از فعالیت طبق روال معمول داشت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست مجلس دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس

برخی از دانشجویان و فعالان اجتماعی گرجستانی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی تجمع کرده و بر علیه جنایات این رژیم در غزه اعتراض کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، گروهی از دانشجویان و فعالین اجتماعی گرجستانی عصر چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در تفلیس ضمن اعلام انزجار از جنایات این رژیم در نوار غزه، از فلسطینیان مظلوم  اعلام حمایت کرده و خواهان پایان اشغالگری در سرزمین فلسطین شدند.

معترضان پلاکاردهایی با مضمون "از نهر تا بحر فلسطین آزاد باید گردد" و "فریب قدرت نرم اسرائیل در گرجستان را نخورید" در دست داشتند.

این اولین تجمع اعتراضی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در تفلیس طی دست کم یک دهه گذشته است.

رژیم صهیونیستی روابط نزدیک و نفوذ گسترده‌ای در گرجستان دارد.

تجمع حامیان و مخالفان قانون "ماموران خارجی" در تفلیسعلل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • تاثیر گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد | مي‌گويند بي‌حجاب راه نده اما در شأنم نیست | می‌آیند، رفت و آمد يك‌سوم مي‌شود!
  • تاثیر حضور گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد!
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد