Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات در بازدید از مجتمع هسته ای نطنز گفت: دستیابی به ظرفیت 190 هزار سو غنی سازی مورد نظر رهبر معظم انقلاب قابل تحقق است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز، با ستایش زحمات ارزشمند کارکنان این مجتمع گفت: یقین دارم با این آمادگی، دستور رهبر فرزانه انقلاب برای فعال شدن 190 هزار سو، دست یافتنی است و فرزندان انقلاب می توانند با توانمندی و آمادگی خود، این فرمان را محقق سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه دشمن از عهدشکنی خود پشیمان می شود، تاکید کرد: دشمنان بزودی خواهند فهمید که حتی اگر به نیت به زانو درآوردن ایران، این کار را انجام داده باشند، ملت ایران در برابر آنها زانو نخواهد زد. 

 ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، 18 اردیبهشت 1397بصورت یکجانبه، خروج کشورش از توافق برجام را اعلام کرد. 

وزیر اطلاعات یادآور شد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون نتوانسته اند ملت را به زانو درآورند و این آرزو را هم به گور خواهند برد. 

علوی هشدار داد: تا زمانی که سایر اعضای امضاکننده برجام کارشکنی نکنند و از آن خارج نشوند و منافع ایران نیز تامین شود، ما متعهد به اجرای برجام هستیم اما اگر روزی منافع ایران تامین نشود و منافع ما در خروج از این توافق باشد، برجام در ایران به یک مو بند است و ما بزودی می توانیم نه تنها در جایگاه قبلی خود قرار بگیریم بلکه می توانیم فراتر از آن هم برویم. 

حجت الاسلام والمسلمین علوی همچنین یادآور شد: این نخستین بار نیست که من از مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن بازدید می کنم، وضعیت را با گذشته مقایسه کردم و حاصل زحمات و مجاهدت بی سر و صدای کارکنان فرهیخته این مجموعه را مشاهده کردم. 

انتهای پیام/س

سفر وزیر اطلاعات به کاشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت اطلاعات برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات از برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان خبر داد و گفت: متصدی این مجتمع ورزشی برکنار شده است.

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیان مسائل لواسانی‌ها به رئیس قوه قضائیه از زبان امام جمعه حکم شرعی ورزش مختلط چیست؟

دیگر خبرها

  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست