Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیصل مقداد قائم مقام وزیر امور خارجه سوریه بعد از ظهر امروز بامحمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری ایسنا: در این دیدار طرفین در خصوص آخرین وضعیت میدانی و راه حل سیاسی بحران سوریه و نیز سایر مسائل منطقه‌ای و بین المللی گفتگو و تبادل نظر کردند.

لینک کوتاه خبر: farda.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
fr/003VPi

منبع: فردا

کلیدواژه: ظریف فیصل مقداد بحران سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه

نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس، روز پنجشنبه و با دستور کار بررسی تحولات منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست «علی باقری» معاون سیاسی وزارت امور خارجه در این نشست حضور پیدا کرده است.

روسیه که ریاست دوره‌ای گروه بریکس را در سال جاری میلادی (۲۰۲۴) برعهده دارد، میزبان این اجلاس است.

این نشست با سخنان «میخائیل بوگدانوف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور کشورهای منطقه و معاون وزیر امور خارجه این کشور آغاز به کار کرده است.

در ادامه این نشست،‌ نماینده سازمان ملل متحد به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت غزه و بحران انسانی در فلسطین و نیز حملات به کارکنان سازمان ملل پرداخت.

رایزنی باقری و بوگدانوف

بر اساس آنچه که سفارت ایران در روسیه اعلام کرده است، قرار است باقری نیز در این نشست، مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره تحولات خاورمیانه در شرایط تداوم کشتار مردم بیگناه فلسطین از سوی رژیم اشغالگر قدس و تجاوزهای اخیر این رژیم به کشورهای منطقه از جمله به کنسولگری سفارت ایران در دمشق مطرح کند.

باقری قبل از حضور در این نشست با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه درباره مسائل مورد نظر گفت‌وگو کرد.

«کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، معاون وزیر امور خارجه را در این نشست همراهی می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلید برقرای ثبات توقف جنایات رژیم اسرائیل است
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • سفر وزیر خارجه ایرلند به غرب آسیا با هدف رایزنی درباره آتش‌بس غزه