Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت بلیت دیدار ایران و پرتغال به قیمتی نجومی رسید و برخی هواداران که بلیت بازی را نداشتند، درصدد خرید این بلیت‌ها بودند.

تسنیم: تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی از ساعت 21 امشب (دوشنبه به وقت محلی - 22:30 به وقت تهران) در ورزشگاه موردویا آره‌نا شهر سارانسک به مصاف پرتغال می‌رود که بلیت‌های این بازی در بازار سیاه نیز موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه بیشتر بلیت بازی‌ها به نام صادر شده است و با فن آی‌دی کنترل می‌شود، اما بلیت‌هایی هم بی نام است. برخی از هواداران که بلیت بازی را در اختیار ندارند، می‌توانند با فن آی‌دی و بلیت بی‌نام وارد ورزشگاه شوند و از این رو بازار سیاه بلیت فروشی نیز وجود دارد. البته با توجه به مسائل امنیتی بازار سیاهی مقابل ورزشگاه نیست، اما قیمت بلیت دیدار ایران و پرتغال به شکلی نجومی به فروش می‌رسد.
با یکی از هواداران تیم ملی ایران که صحبت می‌کردیم در این خصوص گفت بلیت دیدار ایران و پرتغال با ریال ایران به 70 میلیون ریال (7 میلیون تومان) به فروش می‌رسید.
در حال حاضر ورزشگاه موردویا آره‌نا خالی از تماشاگر است و هواداران پشت درهای ورزشگاه منتظر باز شدن گیت‌های ورودی هستند تا وارد ورزشگاه شوند. این در حالی است که ماموران امنیتی ورزشگاه بسیار منظم در جای تعیین شده خود مستقر شده‌اند و با اینکه هواداری روی سکوها نیست، نظم آنها در ورزشگاه جالب توجه به نظر می‌رسد.
هواداران تیم ملی ایران پشت درهای ورزشگاه با شیپور و تشویق ایران ایران بسیار پر شور ظاهر شده‌اند.
سه ساعت پیش از آغاز بازی برنامه‌های پیش از آغاز بازی نظیر سرود ملی دو کشور، موسیقی‌های مخصوص بازی و... تمرین شد و زمین چمن ورزشگاه نیز آبیاری شد تا کیفیت مطلوب را برای بازی امروز داشته باشد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003VPj

منبع: فردا

کلیدواژه: تیم ملی بلیت بازی ایران پرتغال جام جهانی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۲ میلیون تومان!

آفتاب‌‌نیوز :

با سری به سایت های فروش اینترنتی با آگهی های بسیاری روبرو خواهید شد که شرایط متفاوتی نیز دارند، برای مثال در یکی از آگهی ها فروشنده تضمین داده که شیر الاغ در حضور مشتری دوشیده می شود و هر کیلو آن با قیمت ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

اطلاعات در گزارشی نوشت: آگهی بعدی با تاکید بر فواید مصرف شیر الاغ و تضمین بر اصل بودن آن با قیمت هر کیلو ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

با کمی جستجو در آگهی ها شاهد فروش شیر خر با قیمت ۲ میلیون تومان نیز خواهیم بود.

در مجموع با سری به آگهی های اینترنتی شاهد فروش شیر الاغ با قیمت هر کیلو ۳۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان خواهید بود.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۲ میلیون تومان!
  • بازگشت سریع طارمی به پرتغال! + عکس
  • عکس| بازگشت سریع طارمی به پرتغال!
  • نرخ پایین بلیت موزه‌های ایران در مقایسه با قیمت‌های جهانی
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • معامله نجومی ژیان و فولکس قورباغه ای در ایران؛ قیمت ماشین های قدیمی سر به فلک کشید (+عکس)