Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، حسن روحانی رئیس جمهور روز دوشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، با تبریک پیروزی مجدد وی در انتخابات ریاست جمهوری و کسب رای اعتماد مردم ترکیه، اظهار داشت: برگزاری انتخابات باشکوه و همراه با آرامش و امنیت کامل در ترکیه موجب خوشحالی دولت و ملت ایران است.

رئیس جمهور شرکت گسترده مردم ترکیه در این انتخابات را نشان از آگاهی آنان در مقطع حساس منطقه و جهان دانست و افزود: مردم ترکیه با برگزاری انتخاباتی باشکوه به دنیا نشان دادند در کشوری اسلامی قادرند مردم‌سالاری را به بهترین شکل برقرار و اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در دوران جدید با اهتمام و جدیت بیشتر در مسیر گسترش روابط و تسریع در اجرای توافقات تهران-آنکارا گام بردارد.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه نیز در این تماس تلفنی با تشکر از پیام تبریک دکتر روحانی و با تشریح روند برگزاری انتخابات در ترکیه، بر تلاش در راستای توسعه و گسترش بیش از پیش مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تهران-آنکارا تاکید کرد.

رئیس جمهور ترکیه اظهار امیدواری کرد در دوره جدید، همکاری و همبستگی ایران و ترکیه بیش از پیش و تا دستیابی به اهداف مد نظر و اجرای کامل توافقات و همکاری‌های فی مابین گسترش و تداوم یابد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه به ترکیه می‌رود

شبکه المیادین از سفر قریب الوقوع رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پایان هفته آینده برای دیدار با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به این کشور سفر می کند.

این در حالی است که اردوغان امروز در اظهاراتی گفته بود تا زمانی که عمر دارد به حمایت از مساله فلسطین ادامه خواهد داد.

هنوز جزئیات بیشتری از برنامه سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ترکیه منتشر نشده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • اردوغان: کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • اردوغان: اسرائیل به دنبال ایجاد یک درگیری منطقه ای است/ کشورهایی که در مورد حمله به کنسولگری ایران سکوت کردند، برای حمایت از اسرائیل به میدان آمدند
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول درگیری‌های منطقه است