Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز آخر از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ از امروز دوشنبه با دیدار تیم های روسیه و اروگوئه در گروه اول آغاز شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود اروگوئه خاتمه یافت.

در این دیدار که از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه سامارا آره‌نا برگزار شد، لوییس سوارز (۱۰)،  دنیس چریشف (۲۳ - گل به خودی) و کاوانی (۹۰) برای اروگوئه گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه در شرایطی آغاز شد که میزبان باوجود حمایت هوادارانش، خیلی زود توسط سوارز گل خورد و همین گل برتری نسبی اروگوئه را در پی داشت. این تیم در ادامه و در دقیقه ۲۳ هم روی یک شوت و گل به خودی چریشف به گل دوم رسید.

ایگور اسمولنیکوف بازیکن روسیه در دقیقه ۳۶ با دریافت دومین کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد تا کار برای میزبان سخت شود و بدون آنکه گلی به ثمر برساند، نیمه نخست را به اتمام برساند.

در نیمه دوم روسیه در پی جبران نتیجه بر آمد و اروگوئه هم با آرام کردن بازی به دنبال به ثمر رساندن گلهای بیشتر بود. روسیه بارها تا محوطه جریمه اروگوئه پیش آمد ولی ضربات نهایی این تیم با بی دقتی از دست رفت. اروگوئه هم که روی ضد حملات برنامه داشت، بارها توسط کاوانی و سوارز دروازه میزبان را تهدید کرد. فشار حملات اروگوئه در دقیقه ۹۰ نتیجه داشت و کاوانی با یک ضربه سر گل سوم را برای تیمش به ثمر رساند.

به این ترتیب اروگوئه با کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه اول به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و روسیه هم با ۶ امتیاز دوم شد. اروگوئه در مرحله حذفی به مصاف تیم دوم گروه B (گروه ایران) می رود و روسیه هم به مصاف تیم صدرنشین این گروه.

کد خبر 4330701

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اروگوئه تیم ملی فوتبال روسیه جام جهانی 2018 روسیه جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ ملت های والیبال تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال مراکش تیم ملی فوتبال پرتغال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی بازیهای آسیایی اندونزی 2018 کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبری به جدول ٦٤ نفره رسید/ حذف فتوحی و ارسباران

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جایزه بزرگ سئول از امروز شنبه (١٥ اردیبهشت) با برگزاری دیدارهای گروهی مقدماتی انفرادیبخش مردان آغاز شد.

ایران با چهار نماینده در این مسابقات شرکت کرده است که پاکدامن به خاطر رنکینگ جهانی از برگزاری دیدارهای مقدماتی معاف شداما محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران برابر حریفان شان در مرحله مقدماتی قرار گرفتند و نتیجه هم صعود مستقیمرهبری به جدول ٦٤ نفره اصلی و کنار رفتن دو نماینده دیگر کشورمان بود.

عملکرد نمایندگان ایران در روز نخست جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

مرحله مقدماتی

*فرزاد باهرارسباران: سه برد و سه باخت و صعود به جدول ١٢٨ نفره

*محمد فتوحی: سه برد و سه باخت و صعود به جدول ١٢٨ نفره

*محمد رهبری: ٦ برد و صعود مستقیم به جدول ٦٤ نفره اصلی

جدول ١٢٨ نفره

*محمد فتوحی ۱۵ - ۴ ژانات نابیف (قزاقستان)

*فرزاد باهرارسباران ١٢ - ١٥ محمد العمر (عربستان)

جدول ٦٤ نفره مقدماتی

*محمد فتوحی ١٢ - ١٥سانگون پارک (کره جنوبی)

دیدارهای جدول ٦٤ نفره اصلی روز دوشنبه برگزار می شود و طی آن علی پاکدامن با «آرتیوم سارکیسیان» از قزاقستان دیدار می کندو محمد رهبری به مصاف «توماس مارتینه» از فرانسه می رود.

کد خبر 6096142

دیگر خبرها

  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره
  • رهبری به جدول ٦٤ نفره رسید/ حذف فتوحی و ارسباران
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون