Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

قائم مقام وزیر امور خارجه سوریه با جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی کشورمان دیدار کرد.

فیصل مقداد، قائم مقام وزیر امور خارجه جمهوری عربی سوریه که در تهران به سر می برد، عصر امروز در محل وزارت امور خارجه با حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف در این دیدار که در قالب دور جدید نشست های کمیته سیاسی مشترک دو کشور برگزار شد، آخرین وضعیت روابط دوجانبه و تحولات سیاسی و میدانی سوریه را مورد بحث و بررسی قرار دادند. 

جابری انصاری و فیصل مقداد همچنین در خصوص آخرین تحولات مربوط به کمیته قانون اساسی سوریه مصوب کنگره گفتگوی ملی سوچی و نتایج گفتگوهای هفته گذشته مذاکره کنندگان ارشد سه کشور ضامن روند آستانه و دی میستورا در ژنو رایزنی و تبادل نظر کردند. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: امور خارجه وزیر خارجه سوریه وزارت امور خارجه قانون اساسی سوریه قانون اساسی وزارت امور خارجه وزیر امور خارجه وزیر خارجه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن: منطقه بیش از هر زمان نیازمند آرامش است

وزیر امور خارجه اردن در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان گفت: امروز منطقه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن که در نیویورک به سر می‌برد، طی تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت؛ امروز منطقه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است و رژیم اسرائیل از مسیر جنگ روانی به دنبال منحرف کردن اذهان از موضوع اصلی غزه است.

وزیر امور خارجه اردن تاکید کرد؛ اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوء استفاده اسرائیل قرار نگیرد.

به گزارش تسنیم، پیش از روز گذشته حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرده بود.

در دیدار روز گذشته رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان ضمن تشریح ضرورت و ابعاد اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب دفاع مشروع و هشدار و پاسخ تنبیهی به حمله گستاخانه رژیم اسرائیل بر سفارت کشورمان در دمشق، تاکید کرد که اقدام نظامی ایران بسیار دقیق و حساب شده علیه پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر
  • اردن: منطقه بیش از هر زمان نیازمند آرامش است
  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • چین: امیدواریم آمریکا خودبرتربینی را کنار بگذارد
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود