Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، احمد کرمی روز دوشنبه در جریان بازدید از پروژه های عمرانی و راهسازی شهرستان دره شهر اظهار داشت: پارسال ۵۰ میلیارد ریال به این پروژه تزریق شد و امسال نیز ۸۰ میلیارد ریال دیگر به تونل کبیر کوه تخصیص یافته است.

وی تاکید کرد: احداث این تونل از مطالبات مردم و پروژه های اولویت دار استان است زیرا می تواند به خارج شدن استان از بن بست جغرافیایی و ایجاد ظرفیت های اقتصادی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام تعامل کارفرما و پیمانکار را موجب شتاب در اجرای پروژه ها دانست و یادآور شد: صورت وضعیت پیمانکاران به سرعت بررسی و اعتبارات در صورت وجود به سرعت پرداخت شود.

وی اضافه کرد: تونل کبیرکوه هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از سمت آبدانان نیز بیش از سه هزار متر و از سمت دره شهر نیز یک هزار و ۱۰۰ متر حفاری شده است.

کرمی از ۴ بانده کردن جاده ورودی دره شهر و واریانت وحدت آباد و پروژه عظیم جاده دره شهر به آبدانان به طول ۱۷ کیلومتر که بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ متر تونل دارد، نیز بازدید کرد.

901/900

احمد کرمی عمرانی راهسازی معاون استاندار ایلام

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: احمد کرمی عمرانی راهسازی معاون استاندار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم