Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ایوب کرد مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان وبلوچستان اظهار داشت: شهرستان چابهار در مجموع هزار و ۴۷ کیلومتر راه دارد که ۷۴۸ کیلومتر آن آسفالت است.

وی بیان کرد: راه مناسب و آسفالته از محور‌های مهم توسعه برای هر منطقه است و باید هر چه سریعتر برای حل مشکلات مردم چابهار در زمینه آسفالت و بازگشایی راه‌ها اعتبارات لازم اختصاص پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: راه مرز ریمدان بطول بیش از ۵۰ کیلومتر باید دو بانده و یا بزرگراه شود تا شاهد تسهیل در صادرات و واردات کالا از طریق چابهار به کشور پاکستان باشیم.

وی حل مشکلات راه‌های روستایی بخش‌های دشتیاری، پلان و مرکزی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: سال‌ها مردم پیگیر بازگشایی راه کلانی به گواتر هستند که به دلیل کمبود اعتبارات قادر به انجام این پروژه‌ها نیستیم.

کرد ادامه داد: راه چابهار به سمت نوار ساحلی گواتر و پسابندر کم عرض و همیشه شاهد سانحه رانندگی و کشته و زخمی شدن مسافران و رانندگان هستیم این راه نیز باید به بزرگراه تبدیل شود.

مدیرکل راه وشهرسازی جنوب سیستان وبلوچستان از احداث پل باهوکلات و مطالعات بزرگراه چابهار-نیکشهر و ایرانشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: چابهار باید براساس جایگاه اقتصادی وترانزیتی اعتبارات لازم در زمینه توسعه و ۲ بانده شدن راه‌ها و احداث بزرگراه اختصاص پیدا کند.

وی خواستار ارتقای چارت اداری اداره راه وشهرسازی چابهار به معاونت اداره کل شد و افزود: بسیاری از مشکلات راه‌های روستایی، روکش آسفالت، ابنیه‌های فنی، نصب تابلو‌های علائم راهنمایی ورانندگی و ایجاد بزرگراه و نیازمند اختصاص اعتبار و انجام مطالعات لازم است.

انتهای پیام/ع

 روستای چابهار نیازمند آسفالت است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد سازی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران

وزیر کشور امروز در سفر به قم،به همراه استاندار قم از خدمات دستگاه های امدادی و انتظامی استان به مسافران نوروزی در عوارضی قم - تهران بازدید کرد.

در حوزه راهداری استان قم حدود ۲ هزار کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز امروز به صورت سرزده با سفر به قم از مراکز ارائه خدمات به زائران و مسافران ، پایگاه سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم و بیمارستان شهید بهشتی بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور به تأمین اعتبارات برای بهسازی جاده ها ورود کند
  • صدور مجوز حضور بانوان برای تماشای فوتبال در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید
  • کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران زیرذره بین
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌ های تهران در ایام نوروز
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با اسکنر سطح جاده در ایام نوروز