Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران –ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس با بیان اینکه برای ساخت دو سالن مجهز ورزشی در روستاهای کرشت و باغکمش اعتباری بالغ بر یک میلیارد تخصیص یافته است گفت: در صورتی که مشکلات زمین این مجموعه ها رفع شود بلافاصله احداث سالن های ورزشی آغاز می شود.

محمد سیفی در نشست ورزش بانوان و کارکنان ادارات که ظهر دوشنبه در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: اعتبار ساخت این مجموعه های ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تخصیص یافته ولی زمین در مالکیت شرکت عمران شهر جدید پردیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: طی توافق انجام شده بین شرکت عمران شهر جدید پردیس و بنیاد مسکن مشکل تداخل سند حل شده و زمین طی یک ماه آینده برای ساخت سالن ورزشی واگذار می‌شود.
صادق بنیادی معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار شهرستان پردیس نیز در این نشست با تاکید بر اینکه مصوبات باید در اولین فرصت اجرایی شده و مشمول گذر زمان نشود گفت: پروژه‌‌های ورزشی نیمه کاره با دریافت تسهیلات و یا با واگذاری به بخش خصوصی تکمیل شود.
امید صد هزاری رئیس هیات ورزش روستایی هم گفت: چهار خانه ورزش روستایی طی ماه‌های اخیر با وسایل ورزشی نظیر؛ میز پینگ پنگ، دارت و شطرنج با اعتباری معادل40 میلیون تومان از محل بودجه مالیات بر ارزش افزوده تجهیز شده است و مقرر شده است تا در هر روستا یک سالن ورزشی احداث شود.
وی افزود: در روستای گلخندان ساخت زمین والیبال ساحلی مصوب شده و به زودی به بهره برداری می رسد، علاوه بر روستاهای یاد شده برای تجهیز سه خانه ورزش روستایی دیگر درخواست اعتبار دادیم.
همچنین کورش گلریز شهردار پردیس در این نشست اظهار داشت: ساخت سالن ورزشی مجهز و چند منظوره برای بانوان در دست اقدام است، هر چند سالن‌های ورزشی شهرداری قبل از ظهر در اختیار بانوان قرار گرفته و در محدوده فاز 4 فضایی محصور برای ورزش بانوان نیز تامین شده است.
تهرام/9441//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي ورزش پرديس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن پروژه ساخت بزرگترین سالن آمفی‌تئاتر استان توسط دانشگاه پیام نور ایلام

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام گفت: با حمایت‌های استانداری فاز دوم آمفی‌تئاتر دانشگاه پیام نور استان ایلام آغاز شد.

دکتر فرزاد اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان ایلام با تلاش‌های فراوان  و با حمایت‌های دولت در مسیر رشد در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی در سطح کشور قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام گفت: با حمایت‌های استانداری فاز دوم آمفی تئاتر دانشکاه پیام نور استان ایلام از دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است.

وی افزود: این آمفی تئاتر یکی از بزرگترین آمفی تئاترهای استان ایلام است که با توجه به موقعیت مناسب شهری دانشگاه پیام نور مرکز استان، هم زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را فراهم می آورد و هم می تواند بسیاری از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی ادارات و نهاد عمومی و مردمی استان را پوشش دهد.

اسفندیاری ضمن تقدیر از حمایت های صورت گرفته اعلام کرد: در دو سال گذشته در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور استان در جشنواره‌های حرکت، رویش، نشریات و.... به مقام های اول و دوم کشوری دست یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • احداث ۴ زمین ورزشی در ائل‌گلی تبریز
  • راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز صنایع در دانشگاه امیرکبیر
  • احداث مجموعه‌های خدماتی چند منظوره در محلات کم برخوردار گلابدره و سیمین قلعه
  • فعال شدن پروژه ساخت بزرگترین سالن آمفی‌تئاتر استان توسط دانشگاه پیام نور ایلام
  • درخواست سازمان بهزیستی برای احداث پردیس توانمندسازی در پایتخت
  • ۲ شهر و ۱۹ روستای خوانسار از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • اجرای ۳ اثر از مریم کاظمی در پردیس تئاتر تهران
  • اجرای سه نمایش کودک در پردیس تئاتر تهران