Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@06:20:32 GMT

فراخوان «شاه لیر» برای آزمون گروه کُر

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۵۶۲۳

فراخوان «شاه لیر» برای آزمون گروه کُر

فرهنگ > موسیقی - مسعود دلخواه و نادر مشایخی کارگردان و آهنگساز نمایش «شاه لیر» برای تکمیل گروه کر، تکخوان و همخوان این پروژه تست می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آزمون برای تکمیل گروه کر و همخوان نمایش «شاه لیر»، در روزهای یکشنبه ۱۷ تیر، سه شنبه ۱۹ تیر و پنجشنبه ۲۱ تیر در پلاتو شماره ۲ تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هنرمندان حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای موسیقی دعوت می‌شود برای شرکت در این آزمون و مصاحبه بعد از دریافت نوبت، در یکی از روزهای ذکر شده بالا، ساعت ۱۱ صبح در محل تئاتر شهر واقع در پارک دانشجو، چهارراه ولیعصر حضور به هم رسانند.

در این پروژه هیچ گونه هزینه‌ای از علاقه‌مندان و انتخاب‌شدگان جهت اجرای نمایش دریافت نمی‌شود و آزمون انتخاب خواننده‌ها نیز کاملا رایگان است. متقاضیان لازم است پارتیتور قطعه یا قطعه‌هایی را که برای اجرا انتخاب می‌کنند، همراه داشته باشند.

دانش نت خوانی، سابقه اجرای عمومی حرفه ای یا نیمه حرفه ای در زمینه خوانندگی و علاقه مند بودن به حضور داوطلبانه در گروه کر پروژه «شاه لیر»، شرط های اصلی شرکت در این آزمون هستند.

نمایش «شاه لیر» اثر ویلیام شکسپیر به کارگردانی مسعود دلخواه و آهنگسازی نادر مشایخی، پاییز ۱۳۹۷ در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

57243

 

کلید واژه‌ها : نوازنده و آهنگساز - موسیقی کلاسیک - موسیقی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نوازنده و آهنگساز موسیقی کلاسیک موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت

فراخوان این جشنواره چندی پیش ابلاغ شده بود که گروه آهوی دشت با تهیه و ارسال اثر به جمع شرکت کنندگان پیوست و با رای هیئت داوران به عنوان یکی از منتخبین موسیقی محلی ایران شناخته شد.

در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس که تا ۹ اردیبهشت در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود، یازده گروه منتخب موسیقی نواحی ایران شامل بندر لنگه، جزیره هرمز، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و چهار محال و بختیاری حضور دارند.

گروه موسیقی آهوی دشت با مدیریت و هنرمندی علی حسین پور متشکل از محمد حسین اعلایی فرد، علی محمودی میمند، معصومه کافی، شایسته یوسفی و مینا منگلی، ساعت ۲۰ جمعه شب گذشته با اجرای یک ساعته موسیقی در قالب آواز‌های محلی که با نواختن ساز‌های نی، دایره، سرنا، نقاره، تمبورین و چوبک همراه بود، شور و هیجان حضار را برانگیخته و موسیقی محلی شهربابک را به مردم کشورمان معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت