Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابتدا تصمیم بگیرید که زاپ را در کدام قسمت از شلوار می‌خواهید اجرا کنید. البته بهتر است در قسمت‌هایی که دچار ساییدگی و تماس با سطوح می‌شوند مثل پشت ران‌ها یا قسمت باسن شلوار این کار را انجام ندهید. بهترین قسمت زانو‌ها و روی قسمت ران‌های شلوار است.

زاپ دار کردن شلوار لی (آموزش مرحله به مرحله)

لوازم مورد نیاز برای زاپ دار کردن شلوار لی

شلوار لی
گچ یا صابون خیاطی
پنس (از قیچی مو چین یا پنس ابرو هم می‌توانید استفاده کنید)
سوزن یا سنجاق قفلی
تیغ موکت بری (کاتر) یا قیچی


  مراحل زاپ دار کردن شلوار جین
مرحله اول

ابتدا شلوار جین را بپوشید و جای دقیق زاپ را با گچ مشخص کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین مکان برای زاپ، ۵ سانتی متر بالا یا پایین زانوست.

  مرحله دوم
سپس یک مجله قدیمی یا یک لایه ضخیم از روزنامه (یا مقوای ضخیم) زیر قسمتی که مشخص کرده اید قرار دهید تا هنگام برش زدن هر دو طرف شلوار را نبرید.

  مرحله سوم
با استفاده از کاتر برش‌های موازی و مانند شکل زیر روی شلوار ایجاد کنید. برش‌ها را با فاصله ۱.۵ تا ۲ سانتی متر و به شکل نامرتب ایجاد کنید.



مرحله چهارم

با استفاده از نوک سنجاق یا نوک سوزن تار‌های قسمت برش‌ها را جدا کنید تا پود‌های پارچه به صورت ریش ریش ظاهر شود. سپس به کمک پنس پود‌های پارچه را جدا کنید.

 

مرحله پنجم

بعد از اتمام مرحله ۴ شلوار لی ظاهری مانند تصویر زیر پیدا می‌کند. با استفاده از قیچی نخ‌های اضافی اطراف برش‌ها را بچینید.



برای هر نوار تعیین شده مراحل ۴ و ۵ را تکرار کنید تا زاپ‌ها کامل شود.

  با استفاده از این روش زاپ دار کردن شلوار لی می‌توانید شلوار‌های خود را از سادگی دربیاورید و یک شلوار زیبا و شیک داشته باشید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و پوشاک شلوار لی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال شد.
داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.
داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.
با توجه به اهمیت نمرات امتحانات نهاییِ پایه دوازدهم در نتیجه کنکور سراسری، از این پس امتحانات پایه‌های دهم و یازدهم هم نهایی شده و در نتیجه کنکور تأثیر مستقیم دارد.
بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش، از سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ همه دانش آموزان پایه دهم و یازدهم در رشته‌های نظری در ۹ درس به صورت نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی آزمون میدهند.

دیگر خبرها

  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • قیمت لیفان در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)
  • لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری