Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@23:51:45 GMT

تابارس: خوشحالم به عنوان تیم اول گروه صعود کردیم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۵۷۴۲

تابارس: خوشحالم به عنوان تیم اول گروه صعود کردیم

سرمربی تیم ملی اروگوئه پیشرفت تیمش را در بازی برابر روسیه ستود.

به گزارش ایسنا به  نقل از فیفا، اروگوئه با برتری برابر روسیه، توانست به عنوان تیم نخست گروه جواز حضور در مرحله بعد را به دست بیاورد.

اسکار تابارس سرمربی اروگوئه بعد از صعود تیمش به مرحله بعد جام جهانی به عنوان تیم نخست گفت: ما در این بازی هم برای برد به زمین آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواستیم روند پیشرفت‌مان ادامه داشته باشد و خوشبختانه همین هم شد. بعد از دو بازی توانستیم برابر میزبان جام جهانی قرار بگیریم که دقایق زیادی هم با یک بازیکن بیشتر در زمین بودیم اما آنالیز زیادی از نحوه بازی حریف داشتیم. برای تمام برنامه‌های روسیه برنامه داشتیم. می‌دانستیم آن‌ها روی ضربات ایستگاهی تیم قدرتمندی هستند. در جام  جهانی یک اشتباه کوچک گران تمام می‌شود.از من بازیکنانم خواسته بودم در زمین هشیار باشند. حالا به مرحله بعد فکر خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی اروگوئه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و عراق از گروه B، جام ملت‌های آسیا، راهی مرحله یک چهارم پایانی این دوره از رقابت‌ها شدند.   در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیابه میزبانی شهر بانکوک کشور تایلند امروز از گروه B، تیم‌های ملی فوتسال عراق و استرالیا به مصاف هم رفتند این دیدار در نهایت با نتیجه ۶ به ۲ پایان رسید.   در دیگر دیدار این گروه نیز تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و عربستان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان ازبکستان با نتیجه ۳ به یک تیم برتر میدان شد.    با توجه به این نتایج، تیم ملی فوتسال ازبکستان با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کرد و تیم عراق نیز با ۶ امتیاز راهی مرحله بعد شد.

دیگر خبرها

  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان