Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس مسائل مطرح شده در جلسه هیئت مدیره را تشریح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید رضا گرشاسبی درباره جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد:

جلسه امروز هیئت مدیره پیرامون مشکلات مالی بود که گریبانگیر آن هستیم و بحث پرداختی به بازیکنان جدید هم مطرح شد. همچنین وضعیت حامی مالی باشگاه برای فصل آینده را بررسی کردیم تا با برنامه ریزی درست پاسخگوی مشکلات و بدهی های باشگاه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله ارز یکی از مشکلات عمده باشگاه است
حمید رضا گرشاسبی ادامه داد:

بدهی ها امان باشگاه را بریده است و همه باید کمک کنند تا باشگاه را سرپا نگه داریم و به کارمان ادامه بدهیم. تقسیم کار میان اعضای هیئت مدیره شده است و مسئله ارز یکی از مشکلات عمده باشگاه محسوب می شود که وزارت ورزش و جوانان بودجه ارزی برای ما در نظر گرفته است که نامه اش را به بانک مرکزی دادیم تا بدهی گولچ را پرداخت کنیم. اگر برای پرداخت بدهی گولچ قرض کنیم جرم کردیم و تاکنون هم ارز مورد درخواستی به دستمان نرسیده است.اگر ۶ امتیاز از پرسپولیس به علت طلب گولچ کسر شود بسیار موضوع ناراحت کننده ای است و سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پیگیر این موضوع است تا با مشکل حاد مواجه نشویم. مطالبات مربیان و بازیکنان خارجی هم باید به صورت ارز پرداخت کنیم و تقسیم وظایف در هیئت مدیره کردیم تا مسائل باشگاه را برطرف کنیم.

افزایش ارزش مالی ملی پوشان را باید مدیریت کنیم
حمید رضا گرشاسبی درباره نظارت بر باشگاه هایی که هزینه میلیاردی در نقل و انتقالات می کنند صورت می گیرد یا نه! اظهار کرد:

درباره باشگاه های دیگر نمی توانم اظهار نظر کنم چرا که از مسائل جزیی آنها خبری ندارم. خوشحال هستم که بازیکنان پرسپولیس رشد و پیشرفت کردند و افتخار آفرینی برای کشورمان در جام جهانی روسیه می کنند اما بار سنگین مالی بر گردن ماست چرا که ملی پوشان پیشنهادهای خارجی دارند و رقم مالی شان بالا رفته است و باید این موضوع را مدیریت کنیم. به هر حال تیم ما در کوران بازی های لیگ قهرمانان آسیا است و باید مشکلات را برطرف کنیم.

حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت شکایت نیلسون گفت:

حکم قطعی درباره شکایت نیلسون به باشگاه ارسال شده است و باید مبلغ ۳۸۵ میلیون به این بازیکن پرداخت می کردیم که با اعتراض صورت گرفته به ۱۰۰ هزار دلار کاهش پیدا کرد . این مبلغ قطعی است و ما باید دوباره چاره ای باشیم تا طلب نیلسون را پرداخت کنیم.

مذاکرات جدی خود را با رفیعی به زودی شروع می کنیم
حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سروش رفیعی گفت:

صحبتی با رفیعی داشتیم و قرار شد زمانی که بحث پیوستنش به تیم قطری منتفی شد به صورت جدی با او مذاکره کنیم.

حمید رضا گرشاسبی در پایان درباره بازی ایران برابر پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خاطر نشان کرد:

انتظار داریم که بازیکنان تیم ملی همانند ۲ دیدار قبلی بتوانند بازی تماشاگر پسندی را ارائه بدهند و جایگاه فوتبال کشورشان در جهان حفظ شود و هنر فوتبال ایران را نشان بدهند. امیری به علت بازی خوبش در جام جهانی مطرح شده است و او به همراه بیرانوند ستاره های تیم ملی بودند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید رضا گرشاسبی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس سرپرست باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!

مدیر پیشین باشگاه استقلال گفت: امیدوارم با حضور افراد جدید به عنوان سهامداران اصلی باشگاه یک تیم مدیریتی به درد بخور و کاربلد که بتوانند مشکلات را از بین ببرند هم در هیئت مدیره استقلال مستقر شوند.

به گزارش‌ مشرق، سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس اظهار داشت: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر پرتلاطون به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بی‌افزاید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • احتمال تغییرات در هیئت مدیره وجود دارد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر