Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوتیوب مهمترین و معتبرترین وبسایت اشتراک‌گذاری ویدئو است. این ابزار که از سال ۲۰۰۵ پا به عرصه تکنولوژی گذاشت، امروزه معتبر‌ترین منبع ویدئویی و رسانه‌ای در جهان است و بیشتر شبکه‌های معتبر جهانی ویدئو‌های خود را در این پلتفرم به اشتراک می‌گذارند. این ابزار تنها شامل ویدئو‌های معمولی نیست بلکه حتی ویدئو‌هایی که دارای حقوق کپی رایت هستند نیز توسط شرکت‌های پخش در این پلتفرم به فروش می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بسیاری این سوال مطرح است که چگونه می‌توان ویدئو‌های به اشتراک‌گذاری شده در این پلتفرم را بارگذاری کرد.

در این مقاله در نظر داریم تا روش دانلود ویدئو از یوتیوب را برایتان شرح دهیم. شما می‌توانید از سرویس آنلاینی که Convert۲MP۳ نام دارد برای ویدئو‌هایی با کیفیت پایین استفاده کنید. همچنین می‌توانید از نرم افزاری به نام ۴K Video Downloader برای دانلود ویدئو‌های HD تا کیفیت ۴K دانلود استفاده نمایید. علاوه بر این، می‌توانید از نرم افزار Media Player VCL برای بارگذاری ویدئو در یک فایل روی کامپیوترتان تا کیفیت ۱۰۸۰ بهره بگیرید. البته نباید فراموش کنید که دانلود از یوتیوب غیرقانونی نیست، اما بر خلاف شرایط استفاده از خدمات گوگل است. علاوه بر این، دانلود محتوایی که شامل قوانین کپی رایت باشد مانند موسیقی، فیلم و ... نیز غیر قانونی تلقی می‌شوند.

۱- دانلود از یوتیوب با استفاده از ۴K Video Downloader



به آدرس ۴kdownload.com از طریق مرورگر کامپیوتر خود مراجعه نمایید و سپس روی دکمه Get ۴K Video Downloader در قسمت چپ صفحه کلیک کنید. باکلیک کردن بر روی این دکمه، دانلود نرم افزار آغاز می‌گردد. این نرم‌افزار علاوه بر نسخه ویندوز، نسخه مک را نیز داراست.
پس از نصب نرم‌افزار بر روی کامپیوتر خودتان، از طریق مرورگر کامپیوتر وارد وبسایت یوتیوب شوید.
ویدئویی که می‌خواهید دانلود نمایید را جستجو کنید و یا از صفحه خانگی یوتیوب انتخاب نمایید. پس از انتخاب ویدئو، پخش شدن آن آغاز می‌شود.
سپس بر روی آدرس ویدئو در قسمت بالای مرورگر کلیک کنید و آن را کپی نمایید.
سپس نرم‌افزار ۴K Video Downloader را باز نمایید.
سپس در قسمت بالا سمت چپ پنجره نرم‌افزار آدرس کپی شده را وارد (Paste) کنید.
سپس باید کیفیت مد نظر را انتخاب و بر روی گزینه دانلود کلیک نمایید.
در نهایت صبر کنید تا دانلود کامل شود.


۲- دانلود از یوتیوب با استفاده از Convert۲MP۳


به صفحه ویدئویی که می‌خواهید آن را دانلود کنید بروید. وقتی وارد صفحه مورد نظر شدید ویدئو شروع به پخش می‌کند.
در صورتی که نیاز به جستجو داشته باشید می‌توانید از قسمت بالای وبسایت یوتیوب استفاده نمایید.
آدرس صفحه را کپی کنید.
به خاطر داشته باشید که نمی‌توانید از این ابزار برای دانلود ویدئو‌هایی که شامل قوانین کپی رایت می‌شوند استفاده کنید.
به این لینک از طریق مرورگرتان مراجعه نمایید. این وبسایت به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید ویدئو‌های HD یوتیوب را دانلود نمایید.
در قسمت insert video link، آدرس مورد نظر را وارد کنید و سپس فرمت مورد نظر را انتخاب نمایید.
سپس گزینه‌های کیفیت برای شما نمایان می‌شوند. حداکثر کیفیتی که می‌توانید دانلود نمایید کیفیت خود ویدئو داخل وبسایت یوتیوب است.
سپس گزینه دانلود را انتخاب کنید تا وارد روند دانلود شوید.


۳- دانلود از یوتیوب با از استفاده از VLC Media Player


صفحه ویدئوی خود را در یوتیوب به کمک وارد کردن آدرس و یا جستجو باز کنید.
آدرس صفحه ویدئوی مورد نظر را کپی نمایید.
نرم افزار VLC را باز نمایید.
در ویندوز بر روی گزینه Media کلیک کنید و سپس Open Network Stream ر. انتخاب نمایید.
در مک بر روی File کلیک کنید. سپس Open Network را انتخاب نمایید.
آدرسی را که کپی کرده‌اید در قسمت Please enter a. network URL وارد نمایید.
سپس در قسمت پایین پنجره بر روی دکمه Play در ویندوز و Open در مک کلیک نمایید. این کار باعث می‌شود تا ویدئوی یوتیوب در VLC باز شود.
سپس در ویندوز بر روی گزینه Tools کلیک و Codec Information را انتخاب نمایید و در مک گزینه window و سپس Media Information را کلیک نمایید.
در قسمت پایین پنجره آدرس طولانی مشاهده خواهید کرد که باید آن را کپی نمایید.
سپس یک صفحه جدیدی از مرورگر خود را باز کنید و سپس آدرسی که کپی کرده بودید وارد (paste) نمایید (با توجه به این که در مک گزینه Open URL وجود دارد نیاز به کپی کردن آدرس نیز وجود ندارد)
زمانی که ویدئو باز شد کلیک راست کنید و گزینه Save video را انتخاب کنید. سپس دانلود ویدئو با فرمت MP۴ با نام videoplayback دانلود می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه فناوری دانلود یوتیوب دانلود از یوتیوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحیدر محمدی، با اشاره به ابلاغ آئین‌نامه عرضه و حمل دارو از طریق سکوهای اینترنتی، اظهار کرد: تدوین این آئین‌نامه با برگزاری جلسات متعدد بین سازمان غذا و دارو و وزارت ارتباطات به‌منظور بررسی‌های تخصصی موضوع انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان غذا و دارو با نفس ورود سکوهای اینترنتی به حوزه فروش دارو مخالف بوده و هست و هنوز هم تاکید می‌کنیم فروش اینترنتی دارو غیرقانونی و غیرمجاز است، عنوان کرد: آنچه در مورد حمل دارو توسط سکوها تدوین شده و توسط وزارت ارتباطات اعلام شد «آئین‌نامه حمل دارو از طریق سکوی اینترنتی است» و به‌هیچ‌وجه فروش اینترنتی دارو مطرح نیست.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه در این آئین‌نامه تاکید شده است که هرگونه خرید، فروش و انبارش دارو توسط سکوهای اینترنتی غیرمجاز و غیرقانونی است، گفت: پس از ثبت کد رهگیری نسخه توسط بیمار در سامانه سکوهای مورد تأیید (سازمان غذا و دارو)، نسخه از طریق سکو حمل و به نشانی متقاضی که در سیستم ثبت شده است تحویل داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع فروش اینترنتی دارو به‌هیچ‌عنوان مطرح نیست، افزود: این آئین‌نامه تنها در مورد حمل دارو و تحویل آن به نشانی بیمار به‌صورت غیرحضوری است، همچنین عرضه داروهای خاص، سهمیه‌ای، تحت کنترل و دارای شرایط خاص حمل، توسط پلتفرم‌ها صورت نخواهد گرفت.

به گفته محمدی، مجوز فعالیت سکوهای اینترنتی متقاضی فعالیت در حوزه حمل دارو در یک کارگروه مشترک توسط سازمان غذا و دارو با همکاری وزارت ارتباطات صادر می‌شود، تمامی متقاضیان فعالیت در این حوزه باید ضوابط فنی سازمان غذا و دارو را داشته و حائز شرایط باشند، دوره‌های آموزشی توسط سازمان غذا و دارو برای سکوهای متقاضی برگزار خواهد شد، وزارت بهداشت (سازمان غذا و دارو) مسئولیت نظارت بر ضوابط اجرایی و فنی را دارند و سکوها مکلف به رعایت این ضوابط هستند، درج هرگونه تبلیغات و تشویق به مصرف فرآورده‌های دارویی و خرید، فروش و انبارش در این آئین‌نامه برای سکوها غیرمجاز اعلام و کاملاً منع شده است.

وی تصریح کرد: داروخانه‌هایی که درخواست فعالیت با سکوهای اینترنتی به‌منظور تحویل دارو را دارند باید درخواست خود را به سازمان غذا و دارو ارائه دهند و تنها داروخانه‌های مورد تأیید این سازمان مجاز به فعالیت در این حوزه خواهند بود، همچنین در صورت ثبت شکایت از سکو و یا داروخانه سازمان غذا و دارو مرجع پیگیری معرفی شده است.

کد خبر 6091482 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • (ویدئو) یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»