Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@06:18:51 GMT

عملیات هلی برن آمریکا برای انتقال دو سرکرده داعش

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۶۰۰۷

یک رسانه سوری از عملیات هلی بُرن ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با داعش برای انتقال دو سرکرده این گروه تروریستی به حسکه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، منابع سوری گفتند که دو بالگردمتعلق به ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با داعش، با انجام عملیات هلی بُرن در منطقه "تویمین"در مرزهای مشترک عراق و سوریه، دو سرکرده گروه تروریستی داعش را به مقر نیروهای آمریکایی در شهر الشدادی در حومه حسکه منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع، این عملیات هلی بُرن بدون هیچگونه درگیری و از طریق هماهنگی و همکاری گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) که از حمایت‌های واشنگتن برخوردار هستند، صورت گرفته است.

این عملیات هلی بُرن در راستای حمایت آشکار آمریکا از گروه‌های تروریستی تکفیری و فراهم کردن پوشش برای آن‌ها به منظور طولانی کردن مدت جنگ علیه سوریه و منطقه است.

واشنگتن از شبه نظامیان وابسته به گروه‌های تروریستی مختلف در شمال شرق سوریه و منطقه التنف حمایت می‌کند. 

گفتنی است که این عملیات هلی بُرن توسط ائتلاف آمریکایی با جنایات آن علیه اهالی دو حومه دیرالزور و الحسکه همزمان شده است، به‌گونه‌ای که از ابتدای ماه جاری میلادی تاکنون ۶۸ غیرنظامی که بیشترشان کودک و زن هستند در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی در روستاهای "الشعفه"، "الحردان"، "تل الشایر"، "خویبیره"، و جزاع" کشته و زخمی شده‌اند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آ اس اسپانیا؛ رودریگر مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید از سوی یک روزنامه نگار آلمانی به حمایت و ارتباط با گروه تروریستی داعش متهم شد.   ماجرا از این قرار است که بازیکن رئال مادرید و تیم ملی فوتبال آلمان با انتشار عکسی که انگشت اشاره خود را رو به بالا گرفته است از سوی یک روزنامه نگار آلمانی متهم به حمایت از داعش شده است.   جولیان رایشلت در مورد این عکس نوشته است: این نماد گروه تروریستی داعش است و رودریگر با انتشار این عکس نشان داده است که از حامیان این گروه تروریستی است.   آنتونیو رودریگر در مورد این اتهام گفته است: این نشان دهنده توحید است و این که به یگانگی خدا اشاره دارد و من مسلمان هستم و به این موضوع ایمان دارم و دلیل این کار من فقط همین است و این یک سوء تعبیر است من با تروریست مخالفم و خواستار­صلح و دوستی هستم.

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک ها
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است
  • نیویورک تایمز: داعش بر یارگیری از تاجیک ها متمرکز شده است/ داعش برخلاف ادعاها نابود نشده است
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • روسیه: اوکراین در حمله خونین به کنسرت مسکو نقش داشته است
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟