Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@13:46:26 GMT

مراسم استقبال از پدیده سازان فیروزکوه + تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۶۰۱۱

مراسم استقبال از پدیده سازان فیروزکوه + تصاویر

مراسم استقبال از بازیکنان باشگاه پدیده سازان فیروزکوه (نائب قهرمان لیگ ٣ فوتسال کشور) برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری دیمه نیوز، مراسم استقبال از بازیکنان باشگاه پدیده سازان فیروزکوه، نائب قهرمان لیگ سه فوتسال کشور، در مقابل آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم ساعاتی قبل با حضور کریمی، معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری، کاظم شادمهر، رئیس اداره ورزش و جوانان فیروزکوه، اعضای شورای شهر و برخی مسئولین اداری شهرستان در امامزاده اسماعیل (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن میلاد امام حسن (ع) در خوی موجب آزادی هشت زندانی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حسن نصرالله پور  افزود: جشن سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) طی روزهای چهاردهم و پانزدهم ماه مبارک رمضان در خوی برگزار شد که استقبال خوبی هم از سوی شهروندان و مسافران نوروزی را به همراه داشت.

وی اضافه کرد: در این ۲ شب بیش از پنج هزار نفر مسافر نوروزی و شهروند خویی از این مراسم استقبال کردند و حتی برخی افرادی که قصد مسافرات از طریق مرز رازی داشتند، میهمان این مراسم باشکوه شدند.

وی با اشاره به حضور هنرمندانی نظیر سالار عقیلی، سامان گوران و مجید افشاری در این مراسم اظهار کرد: همین امر موجب حضور پرشور مردم به ویژه جوانان درجشن سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) شد.

شهردار خوی با بیان اینکه در این مراسم کمک های مردمی برای آزادی زندانیان جمع آوری شد، ادامه داد: در این ۲ شب، چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک از سوی مردم و برخی نهادها برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی دریافت شد که رقم قابل توجهی بود.

نصرالله پور گفت: با جمع آوری این میزان کمک و با همراهی دادستان خوی، هشت زندانی جرایم غیرعمد در سریع ترین زمان ممکن آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

 

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۱۲ هزار گردشگر روزانه از برج میلاد + تصاویر
  • «محمدرضا تازه رو» یکی از مدعیان اصلی قهرمانی مردان آهنین ۱۴۰۳ کیست؛ از فوت تلخ برادر تا قهرمانی!
  • رقابت ستاره‌ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • فردا استقبال از پیکر پاک دو شهید گمنام در قزوین
  • بلندپروازی پدیده مربیگری لیگ برتر در تیمی با انتظارات بالا
  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان
  • برگزاری جشن میلاد امام حسن (ع) در خوی موجب آزادی هشت زندانی شد
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس