Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سوارز در پایان این بازی گفت: این برتری پرگل، دقیقا همان چیزی بود که ما به دنبالش بودیم. می‌خواستیم پس از دو پیروزی یک بر صفر به روند روبه‌رشدمان در مسابقات جام جهانی ادامه دهیم. امروز می‌خواستیم بهتر باشیم و به روشی بازی کنیم که قبلا بازی می‌کردیم.

وی افزود: خوشحالم که در این دیدار گلزنی کردم و به عنوان تیمی هم به تاریخ‌سازی ادامه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به صورت تیمی هم به این فکر می‌کنیم که چه چیزی برای تیم بهتر است و این مهمترین چیز است. از همین جا از تمامی اروگوئه‌ای‌هایی که به اینجا آمدند و از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم و خوشحالم که پاسخ حمایت آنها را با این برد دادیم.چند بازی اول همراه با تنش است و نباید در این موارد اشتباهی کنید یا تن به شکست دهید. یک اشتباه می‌تواند گران تمام شود. امروز با رفتار و نگرشی متفاوت پا به میدان گذاشتیم و فشار بیشتری به حریف آوردیم و این را در زمین دیدیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لوییز سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی هوادار، در نشست خبری پس از بازی با پیکان گفت: عذر می‌خواهم که نیمه دوم آنطور که باید نبودیم. بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه ۴۰ کنترل بازی در دست ما بود. غیر از دو گلی که زدیم می‌‌توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم. حدس می‌زدیم که تیم پیکان جنگنده ظاهر شود و بازی سختی داشته باشیم و همین طور هم شد‌.

او ادامه داد: نیمه اول، در نبرد فیزیکی ما برنده بودیم و در نبرد تاکتیکی و فوتبالی هم ما سر بودیم و بچه‌ها خیلی خوب جنگیدند از آن‌ها ممنونم و خداقوت می‌گویم.

ویدئو: 330335

عبداللهی در مورد فشار تمرینات گفت: مدل تمرینات ما طوری است که بازیکنان باید فشار زیادی را تحمل کنند. ایراد بر ما وارد است در فوتبالی که خیلی از تیم‌ها با یک گل سه امتیاز کامل را می‌گیرند ولی ما چند بازی است که یک یا دو گل جلو میفتیم و بعد از دست می‌دهیم. سعی می‌کنیم با تلاش بیشتر اول کادر فنی و بعد بازیکنان این قضیه را درست کنیم و رویش کار می‌کنیم. فکر می‌کنم از نظر جسارت و جنگندگی که دیروز هم صحبتش را کردم یک نیمه کافی نیست و بچه‌های ما باید تا پایان سوت داور، بازی را با جسارت شروع کنند و شجاع‌تر تمام کنند. امیدوارم که روی این قضیه کار کنیم و بهتر باشیم.

او درمورد تعویض پاکدل توضیح داد: درمورد حامد پاکدل باید مربی پیکان صحبت کند ولی شناختی که من از او دارم در سال‌هایی که با او بودم، بچه‌ای نیست که عکس‌العمل منفی داشته باشد و ممکن است ناراحت شده باشد. به او خسته نباشید گفتم و او هم گفت مخلصیم. یک معاشرت معمولی بود. حامد بچه‌ای نیست که حاشیه درست کند. آقای عنایتی گفتند من یک سری چیزها را یاد دادم به یک سری‌ها و فکر کنم بهتر است ایشان درمورد آقا حامد جوابگو باشند.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود
  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • رضاوند: بازی های آخر با VAR باشد بهتر است+ فیلم
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت
  • تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • عبداللهی: باید تا دقیقه آخر بازی می‌جنگیدیم
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس