Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > آموزش - همشهری آنلاین:
معاون آموزشی وزیر علوم در راستای طرح آمایش آموزش عالی به کاهش تعداد موسسات آموزش عالی اشاره کرد و گفت: تعداد این موسسات از ۲ هزار و ۸۰۰ موسسه در سال ۹۲ به ۲ هزار و ۲۰۰ موسسه کاهش یافته است.

به گزارش مهر، مجتبی شریعتی نیاسر با اشاره به طرح آمایش آموزش عالی گفت: در ارتباط با این طرح گام‌های اساسی برداشته شده است که می‌توان به کاهش جمعیت دانشجویی اشاره کرد به طوری که جمعیت دانشجویی از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دانشجو در سال ۹۲ به ۴ میلیون و ۷۰ هزار دانشجو رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد موسسات آموزش عالی از ۲ هزار و ۸۰۰ موسسه در سال ۹۲ به ۲ هزار و ۲۰۰ موسسه کاهش یافته است.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقيقات و فناوري افزود: از برنامه‌هایی دیگری که در راستای طرح آمایش آموزش عالی صورت گرفته می‌توان به ساماندهی موسسات در حال توسعه اشاره کرد که برای هر کدام یک ماموریت محوری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: همچنین سال تحصیلی ۹۸-۹۷ سال مهارت‌افزایی و ارتقاي توان اشتغال‌پذیری دانشجویان نامگذاری شده و طرح جامعی برای آن تدوین شده که از مهر ماه اجرایی می‌شود.

در همین زمینه: کاهش ۱۱ هزار نفری پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین، کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز در حالی ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز شده و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه‌دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل در حال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم‌اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی، طبق روال قبل، دلار یکی دو هزار تومان گران‌تر قیمت‌گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

کد خبر 847147 منبع: تسنیم برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی