Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان برای بازیکنان این تیم به خاطر پیروزی مقابل مصر پاداش سنگینی برای بازیکنان این تیم در نظر گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عربستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف مصر رفت. این بازی در شرایطی برگزار شد که هر دو تیم حذفشان قطعی شده بود.

در پایان این مسابقه که با پیروزی دو بر یک عربستان همراه شد، رئیس فدراسیون عربستان برای بازیکنان این تیم بابت این پیروزی پاداش 50 هزار ریالی در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پاداش رقمی معادل 100 میلیون تومان می‌شود.

این خبر را روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عربستان مصر جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رنگ خاص لباس ذوب‌آهن مقابل تراکتور چه بود؟

رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید سبزپوشان در شرایط استثنایی ناچار به انتخاب رنگی خاص مقابل تراکتور شدند. - اخبار ورزشی -

مرتضی موسوی زنوز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی  پُرگل  ذوب‌آهن مقابل تراکتور در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر. قبلاً هم گفته بودم فوتبال دو چهره خوب و بد دارد و بعضی روزها چهره خوبش و بعضی وقت‌ها چهره بدش را نشان می‌دهد. ما در نیم‌فصل دوم شروع خوبی نداشتیم، اما مقابل تراکتور با زحماتی که کشیده شد شاهد روی خوش فوتبال بودیم. فعلاً شرایط خوب است و امیدواریم همین روند ادامه پیدا کند.

قاتلان تراکتور در تیم منتخب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه درباره پاداش بازیکنان تصمیم می‌گیرد
وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای بازیکنان ذوب‌آهن بعد از کسب پیروزی مهم مقابل تراکتور و پیش از دربی اصفهان پاداشی در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه برای بازیکنان و اعضای تیم پاداش در نظر می‌گیرد. عصر امروز با مدیرعامل باشگاه جلسه داریم و تکلیف این موضوع آنجا روشن خواهد شد. به نظرم شاهد بازی جانانه‌ای از تیم ذوب‌آهن بودیم و زیر نظر سرمربی محترم بازی خوبی ارائه کردیم. البته این سبک بازی از ذوب‌آهن تعجب‌برانگیز نیست. اصل بازی سبزپوشان همین سبکی بود که مقابل تراکتور شاهد بودیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن راجع به اینکه آیا امکان اعلام پاداش در صورت پیروزی مقابل سپاهان  یا پرداخت بخشی از قرارداد برای تزریق روحیه پیش از این بازی حساس، خاطر نشان کرد: به هر حال دربی همیشه حساس  و مهم است. سعی ما بر این است که برای پیروزی در این دیدار هم پاداش تعیین کنیم. از نظر مالی ما عقب نیستیم و وضعیت خوبی داریم.

ماجرای تغییر رنگ لباس ذوب‌آهن مقابل تراکتور چه بود؟
«لباس ذوب‌آهن مقابل تراکتور، رنگی خاصی داشت. علت این ماجرا چه بود؟ چرا رنگ سبز همیشگی انتخاب نشد؟»، موسوی زنوز در پاسخ به این پرسش تسنیم، گفت: قرار بود در این بازی تیم ما لباس سفید بپوشد. اما در جلسه هماهنگی پیش از بازی عنوان شد که دروازه‌بان رقیب قصد دارد لباس سفید بپوشد. آنها گفتند ما میزبان هستیم و حق ماست که رنگ لباس‌مان را تعیین کنیم. ظاهراً معتقد بودند که پورحمیدی با لباس سفید کلین شیت انجام می‌دهد. لباس سبز ما در شرایط استثنایی انتخاب شد. این موارد سلیقه‌ای است و گاهی تیم لباس سبز می‌پوشد و گاهی یک طیف دیگر از رنگ سبز.

دلیل نقص فنی پرواز ذوب‌آهن
وی در مورد نقص فنی هواپیمای ذوب‌آهن بعد از بازی تراکتور اظهار داشت: مشکل خاصی نبود. قبل از پرواز، ظاهراً ترمز هواپیما مشکل پیدا کرده بود که با درایت و مهارت خلبان، مشکل حل شد. اعضای تیم به سالن فرودگاه منتقل شدند و بعد از چند ساعت با پروازی از همان شرکت راهی اصفهان شدند. بعد از نقص فنی با اعضای تیم در تماس بودم، خوشبختانه مشکلی از این نظر وجود نداشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • زمان بازگشت گران‌ترین بازیکن جهان مشخص شد
  • پاداش نقدی ۷ میلیون و ۴۴۰ هزار دلاری FIVB در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴
  • دلیل رنگ خاص لباس ذوب‌آهن مقابل تراکتور چه بود؟
  • جوایز لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ اعلام شد
  • جوایز لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد
  • پاداش نقدی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ اعلام شد
  • اعلام جوایز نقدی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • جایزه قهرمان لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد
  • جوایز نقدی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ اعلام شد