Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از حملات موشکی به مواضع نظامیان سعودی در جیزان خبر دادند. ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز دوشنبه مراکز تجمع و دژهای نظامیان سعودی در پادگان "الصیابه" را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نظامی گفت در پی حملات موشکی نیروهای یمنی، خساراتی به نظامیان سعودی و تجهیزات جنگیشان وارد آمد.

این منبع همچنین از شکار دو مزدور ارتش سعودی در پایگاه نظامی "بجل" در جیزان خبر داد.

پیش از این یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع نظامیان سعودی و مزدورانشان را در روستای "المدرسه" و جنوب "وادی المعایین" در جیزان هدف قرار داد.

نیروهای یمنی امروز یک خودروی زرهی و چندین خودروی نظامی متجاوزان و مزدوران در استان تعز و جبهه ساحل غربی را منهدم کردند.

در همین راستا یک منبع نظامی گفت یگان زرهی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شد با موشک‌های زمین به زمین،  یک خودروی زرهی و دو خودروی نظامی حامل مزدوران را در چهار راه "الوازعیه" در تعز، منهدم کند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی دژهای متجاوزان و مزدوران در "الجاح الأسفل" در ساحل غربی را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ادامه عملیات نظامی خود یک نفر بر حامل مزدوران ارتش سعودی را در "تبة الفراص" در منطقه "الأجاشر" واقع در مرزهای مشترک بین یمن و عربستان منفجر کردند.

نیروهای یمنی همچنین یک خودروی حامل تیربار متجاوزان در اطراف منطقه الدریهمی در ساحل غربی را منهدم کردند.

انتهای پیام/

R36348/P36355/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه ای از حمله جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۱:۴۵ روز یکشنبه ۲۸ آوریل ۲۰۲۴، مرکز نظامی البغدادی را زیر آتش قرار داده و تلفاتی قطعی به آن وارد کردند.

این در حالی است که رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی شب گذشته به پایگاه میرون در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6091010

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید