Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:21:11 GMT

تابارس: خوشحالم به عنوان تیم اول گروه صعود کردیم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۶۶۵۹۳

تابارس: خوشحالم به عنوان تیم اول گروه صعود کردیم

سرمربی تیم ملی اروگوئه پیشرفت تیمش را در بازی برابر روسیه ستود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از فیفا، اروگوئه با برتری برابر روسیه، توانست به عنوان تیم نخست گروه جواز حضور در مرحله بعد را به دست بیاورد.

اسکار تابارس سرمربی اروگوئه بعد از صعود تیمش به مرحله بعد جام جهانی به عنوان تیم نخست گفت: ما در این بازی هم برای برد به زمین آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواستیم روند پیشرفت‌مان ادامه داشته باشد و خوشبختانه همین هم شد. بعد از دو بازی توانستیم برابر میزبان جام جهانی قرار بگیریم که دقایق زیادی هم با یک بازیکن بیشتر در زمین بودیم، اما آنالیز زیادی از نحوه بازی حریف داشتیم. برای تمام برنامه‌های روسیه برنامه داشتیم. می‌دانستیم آن‌ها روی ضربات ایستگاهی تیم قدرتمندی هستند. در جام جهانی یک اشتباه کوچک گران تمام می‌شود. از من بازیکنانم خواسته بودم در زمین هشیار باشند. حالا به مرحله بعد فکر خواهیم کرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003VR8

منبع: فردا

کلیدواژه: سرمربی اروگوئه جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند