Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرز تهیه‌ی این غذای فرنگی به یکی از دستورات پخت غذای‌های مورد علاقه‌ی شما تبدبل خواهد شد که از خوردن آن لذت میبرید.      
مواد مورد نیاز

طرز تهیه‌ی فلفل شکم پر با فیله مرغ

۱- ۶ عدد فلفل دلمه‌ای (هر رنگی که دوست دارید)

۲- ۴ عدد سینه مرغ (در رشته‌های نازک خرد کنید)

۳- ۱ عدد پیاز (نازک قطعه قطعه شده)

۴- ۲ حبه سیر خرد شده

۵- ۲ قاشق غذاخوری سس ووسترشر یا هر سسی که علاقه دارید

۶- ۱ قاشق غذاخوری روغن آووکادو یا روغن زیتون

۷- ۱ قاشق چایخوری نمک

۸- ۱/۲ قاشق چایخوری فلفل سیاه

۹- ۶ تکه از پنیر مورد علاقه تان (گودا-پارمسان-پنیر پیتزا)
قدم اول

گاز را روی حرارت ۳۷۵ درجه سانتی گراد گرم کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قدم دوم، پیاز و مرغ را تفت دهید
یک ماهیتابه بزرگ را روی حرارت بگذارید و روغن را اضافه کنید، سپس مرغ و پیاز را به آن اضافه کنید، بعد از آن نمک و فلفل به آن بیافزایید، تا زمانی که مرغ‌ها کمی قهوه‌ای و پیاز‌ها پخته شوند، آن‌ها را تفت دهید، در دقایق پایانی سس ووسترشر را اضافه کنید و تمام مواد را به خوببی به هم بزنید، سپس شعله را خاموش کنید.
قدم سوم، جدا کردن تخم‌های فلفل

در حالی که مرغ و پیاز در حال تفت دادن هستند، سر فلفل‌ها را ببرید، و تمام تخم‌های آن‌ها را جدا کنید، سپس در ظرفی که میخواهید در آن بپزند، فلفل‌ها را به صورت ایستاده قرار دهید.
قدم چهارم، پر کردن فلفل دلمه ای‌ها

فلفل‌ها را تا جایی که امکان دارد از مخلوط پیاز و مرغ پر کنید، سپس در بالای آن از پنیر مورد علاقه تان قرار دهید، اطراف فلفل دلمه ای‌ها را کمی آب بریزید.
قدم پنجم، پختن فلفل دلمه‌ها
میتوانید سر‌های فلفل دلمه را در همان ظرف یا ظرفی جدا بخارپز کنید و سپس فلفل ها‌ی شکم پر را در ظرفتان قرار دهید، و اجازه دهید برای ۲۰ الی ۳۵ دقیقه پخته شوند تا زمانی که پنیر‌ها حباب بزنند و فلفل‌ها به خوبی پخته شوند، سپس خیلی سریع آن‌ها را سرو کنید.

این دستور پخت به اندازه‌ای سریع و راحت است که شما دوست دارید همین حالا آن رادر آشپزخانه‌ی خودتان امتحان کنید.

نکته: اگر پنیر‌ها قبل از فلفل دلمه‌ها درست و بیش از حد قهوه‌ای شدند، از فویل آلمینیومی برای قسمت بالای فلفل‌ها استفاده کنید تا فلفل‌ها پخته شوند. منبع: مشروح

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه آشپزی فلفل دلمه ای فلفل شکم پر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۶۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معین، پشت مرز ایستاده و منتظر اجازه ورود است؟!

آفتاب‌‌نیوز :

این سخنان بازتاب بسیاری داشت و ۳۰ دی‌ماه سخنگوی قوه قضائیه نیز در واکنشی گفت: «به‌صراحت اعلام می‌کنیم نگاه قوه قضائیه استفاده از ظرفیت همه دلسوزان به این آب و خاک و بازگشت همه علاقه‌مندان به وطن است و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم».

 در این بین، عبدالله سهرابی، دستیار وزیر ارشاد و مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان نیز اعلام کرد در حال برنامه‌ریزی برای بازگشت معین هستند و توضیح داد: «هیچ‌کسی به یک ایرانی نمی‌تواند بگوید به ایران نیا. کسی ممنوع‌الورود نیست».

در این میان، نه خبری از تضمین برای بازگشت بی‌دردسر بوده و نه بازتعریفی در تفسیر اعمال مجرمانه شده که آیا خوانندگی در خارج از ایران ممکن است در تفاسیر بسیط در عناوین مجرمانه‌ای همچون رفتار علیه منافع ملی یا اقدام علیه امنیت ملی قرار بگیرد یا خیر! فقط صحبت از این است که هیچ ایرانی‌ای ممنوع‌الورود نیست که این امر یک واقعیت قانونی است و نمی‌شود هیچ ایرانی‌ای را ممنوع‌الورود کرد.
به‌هرحال این اولین بار نیست که احتمال بازگشت معین مطرح شده است؛ بازگشت او یک بار دیگر هم در دوران احمدی‌نژاد مطرح شد که به گفته بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، در لحظه آخر یک تلفن به معین زده شد و همه چیز کنسل شد؛ چون به معین گفته بودند «از پای هواپیما مستقیم می‌روی اوین»؛ بنابراین انتظار می‌رفت کم‌کم این موضوع به فراموشی سپرده شود، اما چندی پیش، بار دیگر اسماعیلی، وزیر ارشاد، روی آنتن تلویزیون در رابطه با بازگشت معین گفت: «ما برای هنرمندان احترام بسیاری قائل هستیم. من بار‌ها به‌صراحت اعلام کرده‌ام که هرکسی قانون را رعایت می‌کند، با هر سلیقه و جناحی می‌تواند فعالیت کند. از نظر ما هیچ فردی در چارچوب قانون ممنوعیت ندارد».

ماجرای بازگشت معین به وعده رئیس‌جمهور و اصولگرایان برای هموارکردن مسیر بازگشت ایرانیان خارج از کشور در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری بازمی‌گردد؛ زمانی که اصولگرایان فکر می‌کردند جذب سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور مانند زدن یک دکمه بوده و کافی است از آن‌ها دعوت شود تا با سرمایه‌های خود وارد ایران شوند. اما با گذشت دو سال و اندی، هم آن‌ها و هم مردم متوجه شدند بیش از هر دوره دیگری با فرار سرمایه روبه‌رو بوده‌ایم. سرمایه ترسو است و در شرایط ناامن اقتصادی و نبود بستر‌های حمایتی و تصویب قوانین و آیین‌نامه‌های خرق‌الساعه و همچنان باقی‌ماندن در لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی و ادامه تحریم‌ها نمی‌توان در روند بازگشت ایرانیان و سرمایه‌هایشان دورنمایی امیدوارکننده ایجاد کرد.

در این بین، در یک ماه گذشته طوری از احتمال بازگشت معین، خواننده لس‌آنجلسی در میان اصولگر‌ها صحبت شده که گویی پشت مرز‌های ایران ایستاده و اذن ورود می‌خواهد و خیل عظیمی از تابو‌های فرهنگی که دقیقا بخشی از تندرو‌های جریان اصولگرا برای هنر و هنرمند ایجاد کرده‌اند، با آمدن او رفع خواهد شد. بماند که هنوز مشخص نیست چرا فقط بازگشت معین در حال تکرار است و خبری از سایر هنرمندان خارج‌نشین نیست.

این درحالی است که معین در آخرین گفت‌وگویی که اواسط اسفند ماه‌منتشر شده گفته است: «سال ۱۳۶۰ از ایران رفتم به اسپانیا و بعد از آن نتوانستم به ایران برگردم و چه خوب می‌شود که همه مهاجران بتوانند به وطن بروند. مهم‌ترین شایعه‌ای که برایم ساختند، رفتنم به ایران بود که هیچ‌گاه محقق نشد و‌ای کاش واقعیت داشت و می‌توانستم به ایران بروم». حسن شماعی‌زاده، خواننده و آهنگ‌ساز هم در دی‌ماه در توییتر نوشت: «امشب دوست و همکار نازنینم معین به من تلفن کرد، ضمن گفتگو صحبت ما کشیده شد راجع به دعوتش به ایران. گفت بله چنین صحبت‌هایی شده، ولی از طرف مقامی گفته شده که طبق این ماده و فلان ماده باید ٢٨ سال بروم زندان»؛ بنابراین از یک‌سو فعلا خبری از درخواست برای بازگشت هنرمندان خارج‌نشین وجود ندارد، زیرا همچنان نگران تبعات قضائی بازگشتشان هستند و نه امان‌نامه یا دعوت‌نامه رسمی وجود دارد که بازگشت در سلامت این افراد و احتمال ادامه فعالیتشان را تضمین کند. بماند که همچنان برپایی کنسرت خوانندگان داخلی در برخی شهر‌ها همچنان با چالش مواجه است مانند کنسل‌شدن اجرای کنسرت علیرضا قربانی در شهر اصفهان آن‌هم به خاطر حضور نوازنده زن داخل اکیپ نوازندگان، که درنهایت با ورود وزارت ارشاد با تأخیر چندروزه حل شد. حال اینکه چرا اصولگرایان درگیر بازگشت معین هستند و او را چونان برگ برنده‌ای برای خود می‌پندارند، مشخص نیست.

منبع: شرق

دیگر خبرها

  • «آشپزی با مامان» بعد از رمضان می‌آید/ توجه به غذاهای فراموش شده
  • با این رژیم پنج روزه تقلیدی از روزه داری چربی شکم تان را از بین ببرید
  • آش بلغور گندم، یک آش خوشمزه و مقوی برای افطار 
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • طرز تهیه توپک نارگیلی، یک شیرینی شیک و خوشمزه برای عید نوروز 
  • چگونه آش خوشمزه و به صرفه بپزیم؟
  • هشدار تکرار بارش‌های سیل آسای سال ۹۸ در بهار ۱۴۰۳
  • راهنمای خرید ادویه با کیفیت به صورت عمده
  • معین، پشت مرز ایستاده و منتظر اجازه ورود است؟!
  • طرز تهیه سالاد ماکارونی خوشمزه + مواد مورد نیاز